adidasova nova kolekcija za vruće ljetne treninge

In Promocije / novi proizvodi
adidasova nova kolekcija za vruće ljetne treninge

U sklopu globalne kampanje ‘Ready For Sport’, jedan od najpoznatijih sportskih brendova adidas lansirao je novu trening kolekciju, idealnu za fizičku aktivnost u vrijeme visokih temperatura. Kolekcija se sastoji od premium proizvoda koji vas oslobađaju od topline te drže suhima i svježima. Proizvodi su napravljeni HEAT.RDY tehnologijom – adidasovim naprednim sistemom za izradu opreme dizajnirane za pokret i u najtoplijim vremenskim uvjetima.

Nakon proteklog perioda kojeg je obilježila preporuka ‘ostanite doma’, sve je više sportaša i rekreativaca jedva dočekalo svoje treninge. No, dolaskom ljeta stigli su i otežani uvjeti treniranja stoga je vrlo važno prilagoditi prehranu, piti dovoljno tekućine i pronaći idealnu odjeću za vježbanje.

Nova kolekcija koja nudi laganu, prozračnu odjeću dio je nove adidasove globalne kampanje ‘Ready For Sport’ čiji je fokus na sportašima diljem svijeta i njihove ljetne sportske aktivnosti. U kampanji sudjeluje više od 2500 sportaša i rekreativaca koji pokazuju što za njih znači sport i kako su provodili vrijeme u korona-krizi.

Proizvodi nove kolekcije mogu se pronaći u adidasovim dućanima u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Zadru, Puli, Osijeku, Šibeniku, Makarskoj i Varaždinu.

adidas je globalni sportski brend koji oblikuje budućnost sporta koristeći se inovacijama. Napredna tehnologija i kombinacija funkcionalnog dizajna omogućava profesionalnim sportašima i zaljubljenicima u sport diljem svijeta postizanje vrhunskih rezultata i ostvarivanje sportskih ciljeva nudeći im najbolju moguću sportsku opremu. Inovativnim načinima proizvodnje i širokim asortimanom ponude adidas je brend dostupan u više od 160 zemalja diljem svijeta. S dva osnovna segmenta brenda adidas Sport Performance i adidas Originals kao i suradnjom s brojnim etabliranim dizajnerima i profesionalnim sportašima jednaka se pažnja posvećuje kako sportskom tako i modnom pozicioniranju brenda.

You may also read!

Ulaganje u djecu je ulaganje u buducnost

Ulaganja u djecu i mlade najvažnija su ulaganja za bolju budućnost

Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s časopisom „Gloria” organizirao je konferenciju „Djeca su naš najvažniji posao” s ciljem

Read More...
Lisinski-pbz

Održano svečano događanje PBZ grupe „Kad srca pjevaju“

Uručene donacije ukupnog iznosa 315.000 eura za bolju budućnost djece i mladih. U utorak je u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog

Read More...
sajam

Hrvatske prehrambene tvrtke na PLMA-inom međunarodnom sajmu u Amsterdamu

Na međunarodnom sajmu World of Private Label, koji se u organizaciji PLMA (Udruženja proizvođača privatnih robnih marki) održava u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design