Allianz pokrenuo Poduzetnički klub koji okuplja više od 200 malih poduzetnika u industriji osiguranja

In Osiguranja
Allianz osiguranje

Više od 200 malih poduzetnika, bivših zaposlenika Allianza, a sada vlasnika agencija za prodaju osiguranja i Allianzovih ekskluzivnih poslovnih partnera okupilo se na prvom Poduzetničkom klubom održanom u inovacijskom centru HUB385. Allianzov poduzetnički klub pokrenut je s ciljem osiguravanja podrške malim poduzetnicima u edukaciji, informiranju i umrežavanju.

Model prodajnih zastupnika-poduzetnika Allianz razvija već nekoliko godina, ali je prošle godine s namjerom cjelovite transformacije prodaje na njega odlučio staviti još snažniji naglasak. Zajednički sa zaposlenicima prodaje razvijen je poduzetnički koncept koji je lani više od 180 zaposlenika potaknuo na osnivanje vlastitih agencija i ulazak u poduzetništvo. Zaposlenici prodaje koji su se odlučili na taj korak imali su Allianzovu snažnu podršku u pokretanju vlastitoga posla te su postali ekskluzivni poslovni partneri u prodaji osiguranja koji će i nadalje uživati široku podršku Allianza u razvoju njihovih agencija, ali i njihovom osobnom razvoju kao poduzetnika.

O važnosti poticanja i razvoja poduzetništva te poduzetničkog duha u svom je uvodnom obraćanju govorio Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza Zagreb: „Brzina promjena oko nas potaknuta tehnološkim inovacijama i novim modelima poslovanja nameće nam da se i sami brzo mijenjamo ako želimo nastaviti uspješno poslovati. Zato smo odlučili promijeniti način razmišljanja i dosadašnje načine rada te smo prošle godine prodaju cjelovito transformirali kroz poduzetnički model.

Iako je promjena nosila svojevrsni rizik i nove izazove, ponosni smo da smo s našim nekadašnjim zaposlenicima uspješno pokrenuli više od 180 novih poduzetničkih priča u Hrvatskoj. Poduzetnički model u prodaji potaknuo je pozitivne promjene i u ostalim dijelovima tvrtke – svi dijelovi sustava da bi dobro podržavali naše poduzetnike u prodaji moraju i sami razmišljati poduzetnički. To je ono što smo i željeli postići. Poduzetnici su pokretači inicijativa, visoko su angažirani i motivirani, usmjereni na rezultate. Zato je upravo razvoj poduzetništva, stvaranje pozitivne poduzetničke klime i poticanje poduzetničkog načina razmišljanja i rada važno ne samo za pojedince, pojedine tvrtke već i za hrvatsko gospodarstvo u cjelini. Allianz svojim angažmanom i svojim opredjeljenjem za poduzetništvo tome aktivno pridonosi i na taj smo doprinos s pravom ponosni.“
Mali poduzetnici koji su se okupili na prvom Allianzovom poduzetničkom klubu imali su mogućnost iz prve ruke čuti bogata i vrijedna osobna iskustva te savjete uspješnog poduzetnika i investitora Nenada Bakića. U svom uvodnom izlaganju govorio je o tome što ga je motiviralo na iskorak u poduzetništvo, kako je prevladao izazove s kojima se suočio, ali i što poduzetništvo za njega predstavlja. „Nisu svi poduzetnici jednako poduzetni jer imati vlastiti biznis ne određuje poduzetnika. Određuje ga sposobnost preuzimanja rizika i inovativnost, ne uvijek globalna i velika, već i ona u svakodnevnim procesima i marketingu. Najveći rizik je ne preuzimati rizik – to je najbolji način da nešto izgubite. Poduzetnik nije dakle onaj koji nikada ne padne već onaj koji se nakon što padne ponovno zna vratiti. Biznis je za mene zapravo umjetnost i kreacija, ali da bi bio umjetnik najprije moraš postići tehničku izvrsnost i znanje. Zato uspješni poduzetnici i menadžeri moraju konstantno ulagati u svoje obrazovanje i biti otvoreni prema učenju“, naglasio je Bakić.

Koliko je edukacija važna u razvoju poduzetnika istaknule su i Magdalena Maloča, vlasnica agencije za zastupanje u osiguranju Allianz Maloča d.o.o. i Kristina Vujević, vlasnica agencije AZ Vujević, koje su uz Nenad Bakića i Borisa Galića sudjelovale u panel raspravi na temu „Kako biti uspješan poduzetnik“.

„Vlastitu agenciju odlučila sam pokrenuti jer sam željela više i bila sigurna da to mogu. Dodatno me ohrabrila spremnost Allianza da mi u tome pomogne, što mi je bilo izuzetno važno jer sam u početku bila potpuno sama. Koliko god mi je bilo teže jer nisam imala nadređenoga koji bi preuzeo odgovornost za svaku odluku, s druge strane dobila sam slobodu da nešto napravim na način za koji sam mislila da je bolji. Edukacija je pritom ključna – ako želite učiti i imate dobre radne navike nema straha jer ćete uvijek naći načina da riješite problem. Uspjeh ne dolazi preko noći ali trud se ipak dugoročno isplati, pa tako danas radim manje nego kad sam bila sama jer sam zaposlila dobre suradnike pa imam više vremena za sebe, manje se bavim administracijom a više onime u čemu sam dobra – prodajom“, kazala je Magdalena Maloča.

Potaknuta njezinim uspjehom, Magdalenina sestra Kristina Vujević uz Allianzovu se podršku također odvažila na otvaranje agencije. „Imala sam tu sreću da sam promatrala sestru kroz sve faze pokretanja agencije prije nego što sam otvorila i vlastitu pa sam znala dobre i loše strane tog procesa. Treba imati hrabrosti i konstantno se educirati kako bi bio drukčiji i istaknuo se među drugima, te razmišljati kako biti inovativan i prepoznat na tržištu“, naglasila je Kristina Vujević.
Boris Galić zaključio je druženje riječima: „Mi smo jedna obitelj, jedna organizacija koja sada funkcionira prema drugačijim pravilima. Prije smo imali odnos zaposlenik-poslodavac, a danas gradimo partnerski odnos, za što je potrebno puno truda i povjerenja. Allianzov poduzetnički klub mjesto je gdje možemo podijeliti viziju i sve vas ohrabrujem da se uključite kako bismo od predavanja, razgovora, edukacija i umrežavanja izvukli najbolje. Jako sam optimističan, vjerujem da će najveći dio agencija uspjeti u ovom poslu i uz dobru poslovnu viziju svojoj djeci u nasljeđe ostaviti uspješnu agenciju. Jer uspjeh poduzetnika je i uspjeh Allianza“.

Nakon uspješnog lansiranja, Allianz ovu inicijativu okupljanja poduzetnika pod okriljem Poduzetničkog kluba nastavlja i u budućnosti kada će ugostiti druge uspješne poduzetnike, stručnjake iz različitih područja i edukatore na području vještina i znanja potrebnih poduzetnicima u vođenju posla.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design