Američki maloprodajni div budućnost vidi u oglasima i platformi za digitalnu trgovinu

In Trgovina na malo
Digitalizacija nastave za odrasle

Prodaja oglasa na internetskoj stranici i naknade za registraciju malih trgovaca na digitalnoj platformi bit će vjerojatno u budućnosti značajniji izvor Walmartovog prihoda, izjavio je financijski direktor John David Rainey.

„Danas veliku većinu prihoda ostvarujemo u fizičkim trgovinama u SAD-u”, rekao je Rainey u utorak na skupu o maloprodaji.

„Za pet godina puno ćemo manje ovisiti o njima u generiranju prihoda nego o drugim dijelovima našeg poslovanja koji bilježe snažniji rast”, naglasio je čelnik Walmarta.

Veće marže i snažniji rast bilježe naknade za registraciju drugih prodavača na Walmart.com-u, udio u prihodu koji Walmart dobiva ako ispuni te narudžbe kupcima i prodaja oglasa, precizirao je Rainey, i s vremenom će promijeniti strukturu naših poslovnih izvješća.

Maloprodajne tvrtke u rasponu od Amazona, preko Targeta i Walmarta do Tesca, agresivno pokušavaju privući velike oglašivače na svoje internetske stranice.

“Što više posjetitelja dolazi na vašu digitalnu platformu, to je više oglašivača spremno trošiti novac”, objasnio je šef Walmarta, dodavši da se marže u oglašavanju obično kreću u rasponu od 70 do 80 posto. Walmartova je pak marža u prošloj godini pala na 24,1 posto.

Walmart Connect robnim markama nudi oglasni prostor u Walmartovim trgovinama u SAD-u i osigurava im pristup podacima o Walmartovim kupcima kako bi njihovi oglasi bili učinkovitiji, čak i na internetskim stranicama i u aplikacijama drugih tvrtki.

Walmart, najveći svjetski maloprodajni trgovac po prihodu, naveliko ulaže i u digitalnu platformu na Walmart.comu na kojoj proizvode nude drugi trgovci. Trenutno je u ponudi više od 400 milijuna proizvoda, kaže Rainey.

“Praktičnost stvarno nailazi na dobar odjek među potrošačima i omogućuje nam (poslovanje) preko distribucijskih točaka, budući da se potrošači s vremenom sve više oslanjaju na internetsku trgovinu. Sve su one jako međusobno povezane”, kazao je Rainey. (H)

You may also read!

turizam

Turista i noćenja ukupno u ožujku manje nego lani, ali domaćih gostiju više

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine boravilo nešto više od milijun turista koji su ostvarili 2,7

Read More...
Fortenova grupa

Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih. Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda

Read More...
uvoz izvoz

Vlada hrvatskim izvoznicima obećala podršku uslijed posljedica američkih carina

Vlada će aktivno štititi interese hrvatskog gospodarstva te će se znati postaviti prema svim izazovima, poručeno je u četvrtak

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design