Atlantic Grupa predala obvezujuću ponudu za Strauss Adriatic

In Strateški savezi
atlantic

Ova integracija važan je doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.

Atlantic Grupa danas je predala obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila. Zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji. Obvezujuća ponuda bazirana je na ukupnoj vrijednosti transakcije („enterprise value“) u iznosu od 40,5 milijuna eura, bez dugovanja i gotovine, te pretpostavljajući redovnu razinu normaliziranog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije. Strauss je poznat po jakim brendovima kave na srbijanskom tržištu – Doncafe i C kafa, a koji bi se akvizicijom pridružili regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu. Uz poznate brendove, Atlantic bi preuzeo i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih.

„Atlantic Grupa najveći je proizvođač kave u regiji jugoistočne Europe i lider u razvoju kategorije, a ova je akvizicija sasvim na liniji strateškog određenja ka jačanju našeg osnovnog poslovanja. Po odobrenju Komisije, bit će mi zadovoljstvo poželjeti dobrodošlicu Doncafeu, C kafi te kolegicama i kolegama koji zajedno s njima ulaze u naš sustav. Iznimno me raduje perspektiva zajedničkog rasta i razvoja“, komentirao je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano Mate Štetić.

„Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlenike i samu kategoriju kave. Ponosni smo na rezultate koje smo kao kompanija dosad ostvarili i uvjereni smo da će, po odobrenju regulatornih tijela, Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kavom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.

Atlantic Grupa namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Posljednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.

You may also read!

Šušnjar

Šušnjar: Do kraja mjeseca nova lista proizvoda s ograničenim cijenama

Do kraja mjeseca trebala bi biti predstavljena nova lista proizvoda s ograničenim cijenama, izjavio je u četvrtak ministar gospodarstva

Read More...
Dalibor Kratohvil

HOK ponovio zahtjev vezan uz ograničenje cijena: Ograničite marže, a ne cijene

Predstavnici trgovaca Hrvatske obrtničke komore nazočili su sastanku s predsjednikom Vlade RH, ministrima, guvernerom Hrvatske narodne banke i svim

Read More...
WorldBank

Iako se globalna ekonomija stabilizira, pred zemljama u razvoju teško je razdoblje

Prema projekcijama iz najnovijeg izvješća Svjetske banke Global Economic Prospects zemlje u razvoju, koje su zaslužne za 60 %

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design