Atlantic i PharmaS potpisali kupoprodaju Dietpharma

In Strateški savezi
atlantic

Atlantic Grupa i PharmaS Group danas su potpisali ugovor o kupoprodaji tvrtke Fidifarm, u čijem je vlasništvu vodeći hrvatski brend dodataka prehrani Dietpharm. PharmaS će, osim cjelokupnog portfelja i zaposlenika Fidifarma, preuzeti i Multivitu, regionalni brend dodataka prehrani u vlasništvu Atlantic Grupe, čiji je proizvod Multivita vitamin C lider u segmentu vitamina C u šumećoj formi na ruskom tržištu. Fidifarm je u 2018. godini ostvario prihod od prodaje u visini od 70 milijuna kuna, dok je Multivita u istom periodu uprihodila oko trideset milijuna kuna. Zaključenje transakcije očekuje se krajem godine.

„Atlantic Grupa prodajom Fidifarma nastavlja sa strategijom dezinvestiranja non-core segmenata poslovanja. Riječ je o uspješnoj kompaniji s kvalitetnim brendovima koji s dodatnim fokusom imaju još veći potencijal rasta. U PharmaS-u smo našli partnera koji prepoznaje i vrijednost brenda Dietpharm i ljudi koji iza njega stoje, kao i prostor za dodatni razvoj poslovanja, što nas čini iznimno zadovoljnima ovom transakcijom. Atlantic Grupa nastavlja s fokusom na razvoj svojih glavnih kategorija, s potrošačem u središtu svih poslovnih aktivnosti“, istaknula je potpredsjednica Atlantic Grupe za Poslovni razvoj i strategiju Lada Tedeschi Fiorio.

„Izuzetno nam je drago što će se uspješnoj priči razvoja PharmaS-a pridružiti i brendovi Dietpharm i Multivita. Vrijednost brenda Dietpharm desetljećima je poznata u Hrvatskoj i regiji te predstavlja fokus našeg budućeg razvoja. Vjerujemo da ćemo predanim radom s timom iz Fidifarma još više ojačati snagu ovog portfelja. Ovom akvizicijom osnažuje se položaj PharmaS-a na tržištu regije unutar Consumer Health Care poslovanja, čime pokazujemo usmjerenost kompanije prema obama našim programima, receptnom i bezreceptnom. PharmaS će se i dalje voditi strategijom koja će se fokusirati na inovativne formule u razvoju svojih proizvoda“, komentirao je predsjednik Uprave PharmaS Grupe Jerko Jakšić.

Atlantic Grupa od početka prošle godine implementira strategiju fokusa na svoje glavne kategorije i brendove, kako bi zadržala i unaprijedila njihovu relevantnost kod potrošača. U tom kontekstu usmjerava se i daljnji razvoj internacionalizacije poslovanja, s fokusom na brendove koji su dokazali međunarodni potencijal i čije su pozicije potrošači verificirali. Uz glavne kategorije roba široke potrošnje koje čine kava, pića, delikatesni namazi te slatki i slani snack, kompanija fokus također usmjerava na daljnji rast i razvoj distribucije kao važne poluge poslovanja, te ljekarničkog lanca Farmacia. Upravo je ovaj segment, u izravnoj komunikaciji s potrošačima, izvrstan primjer načina na koji se gradi i valorizira odnos s kupcem proizvoda i primateljem usluge.

PharmaS Grupa je danas druga po veličini generička kompanija u hrvatskom bolničkom poslovanju, prošle je godine ojačala svoj receptni portfelj akvizicijom hrvatske podružnice Ciple, a ove godine zaokružuje 10 godina poslovanja. U bezreceptnom segmentu 2018. godinu je obilježilo otvaranje ruskog tržišta i prodaja od preko 2 milijuna pakiranja proizvoda iz vlastitog razvoja (ProBalans i ProBalans baby). Ove je godine PharmaS zaključio globalni ugovor s američkom kompanijom Abbott za izvoz portfelja u preko 60 zemalja svijeta, a novom akvizicijom kompanija nastavlja s fokusom na širenje poslovanja u Consumer Health Care segmentu u regiji i na internacionalnim tržištima, osnažujući svoj tim vrhunskim stručnjacima i proizvodima.

You may also read!

Web Summit 2024

Visa prepoznaje kreatore sadržaja kao male poduzetnike

Na Web Summitu Visa je službeno priznala kreatore sadržaja kao male poduzetnike i najavila širenje suradnje s Pharrellom Williamsom. Na

Read More...
Udruženje stranih ulagača izabralo novi Upravni odbor

Udruženje stranih ulagača izabralo novi Upravni odbor

Na svojoj redovitoj godišnjoj skupštini 11. studenog 2024. Udruženje stranih ulagača u Hrvatskoj izabralo je novi Upravni odbor za

Read More...
360 PROmo

360 PROMO domaća shopping aplikacija s akcijskim ponudama hrvatskih trgovaca u 9 mjeseci dosegla gotovo 200.000 korisnika

Svjedoci smo da je u zadnjih nekoliko godina dostupno sve više aplikacija koje korisnici mogu skinuti na svoje mobilne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design