Bosch u Hrvatskoj proslavio 30 godina izvrsnosti

In Tvrtke i tržišta
Bosch u Hrvatskoj proslavio 30 godina izvrsnosti

Bosch, ime koje je u svijetu tehnologije i domišljatosti, desetljećima sinonim za izvrsnost i inovacije u unapređenju kvalitete života ljudi diljem svijeta, s ponosom je obilježio 30. godišnjicu operacija u Hrvatskoj, slaveći tri desetljeća pružanja vrhunskih usluga, inovacija i tehnoloških postignuća.

Zagreb, Hrvatska – Ove godine Bosch Hrvatska slavi tri desetljeća od osnutka u Zagrebu, u ožujku 1993. godine, početka misije u Hrvatskoj i ovog nevjerojatnog putovanja. Tijekom proteklih 30 godina, neprestano su uspješno povećavane poslovne aktivnosti, broj i širina mreže kupaca te broj zaposlenika, kojih je danas oko 80 u poslovnim jedinicama Mobilnost, Energetska i graditeljska tehnologija te Roba široke potrošnje.

Svi u Boschu pa tako i djelatnici na tržištima Hrvatske, BiH i Slovenije predani su postizanju ciljeva: očuvanju neovisnosti, osiguravanju snažnog i smislenog razvoja te korištenja Boscheve tehnologije za unapređenje života ljudi. Upravo ta predanost inovacijama i ulaganjima u nove tehnologije, posebno u područja razvijanja tehnologija za obradu vode, proizvodnju i uporabu vodika, u planu rad s prvim pilot kupcima u medicinskoj industriji i industriji mobilnosti na specifičnim aplikacijama, oblikovala je budućnost tvrtke Bosch i omogućila da u Hrvatskoj s ponosom proslave 30 godina tehnološkog liderstva.

Prije 137 godina stvorena je vizija Boscha, koja je uz trud i suradnje timova, tehnologiju izumljenu za život uspješno integrirala u živote ljudi – proizvodima žele pobuditi entuzijazam, poboljšati kvalitetu života i pomoći u očuvanju prirodnih resursa. Iza svakog uređaja i sustava koji nosi ime Bosch stoji tim pojedinaca koji svoju strast ulijevaju u svoj posao. Bosch proizvodi nisu samo artikli na polici; oni su svjedočanstvo napora bezbrojnih umova, inženjera i sanjara koji su se usudili zamisliti budućnost u kojoj se tehnologija integrira u naše živote i čini ih sigurnijima i kvalitetnijima. Već 30 god ta vizija je prisutna u Hrvatskoj. Vizija koja se usudila sanjati o budućnosti u kojoj će inovacija, predanost i strast oblikovati sudbinu tvrtke Bosch Hrvatska i viziju pretvorili u stvarnost.

Strast i predanost zaposlenika čine srž uspjeha Bosch Hrvatska i predstavljaju poticaj za daljnje pomicanje granica jer uspjeh Boscha se ne mjeri samo u brojkama ili financijskim izvješćima. Svi pojedinci pridonijeli su snazi tvrtke, od od onih iskusnih pa do zaposlenika koji su donijeli novu energiju i ideje.

Posebna zahvalnost što su odabrali Bosch usmjerena je suradnji s partnerima. Povjereno povjerenje predstavlja gorivo koje tjera naprijed, potiče na pomicanje granica pa i ono naočigled nemoguće postaje prilika.

„U današnjem dinamičnom okruženju, 30 godina nije samo dokaz dugovječnosti, već predstavlja i simbol prilagodljivosti i otpornosti. Naša sposobnost da se razvijamo i prihvaćamo promjene ono je što nam je omogućilo da preživimo, ali i napredujemo u dinamičnom krajoliku koji se stalno mijenja. Bosch ostaje predan oblikovanju budućnosti, ostavljajući neizbrisiv trag u svijetu tehnologije i izvan njega. Budućnost je puna mogućnosti, a u Boschu Hrvatska nastavit ćemo je oblikovati zajedno s partnerima, zaposlenicima i svima koji dijele strast prema inovacijama, ostavljajući neizbrisiv trag u svijetu tehnologije, čineći svijet oko nas boljim mjestom.“, izjavila je Mirsada Kudrić, generalna direktorica tvrtke Robert Bosch za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design