Britanski The Guardian piše o skrivenim ljepotama Hrvatske

In Iz svijeta
turizam

Britanski dnevnik The Guardian objavio je prilog o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji s naglaskom na skrivene destinacije koje preporučuje posjetiti ove godine, a među kojima su primjerice otok Silba, Park prirode Papuk, Tribunj, rijeka Mrežnica i druge lokacije, izvijestili su iz HTZ-a.

Riječ je o posebnom prilogu The Guardiana o skrivenim destinacijama koje ove godine vrijedi posjetiti, a prvi u nizu priloga posvećen je Hrvatskoj.

Prilog o Hrvatskoj i njezinoj turističkoj ponudi je na četiri stranice tiskanog izdanja i na portalu tog medija, a nastao je kao rezultat suradnje HTZ-a s uredništvom tog dnevnika.

Direktorica HTZ-ova predstavništva u Londonu Darija Rejić vjeruje da će objava doći do milijuna čitatelja i povoljno utjecati na percepciju Hrvatske kao kvalitetne, atraktivne i tražene destinacije.

U prilogu o Hrvatskoj predlažu se mjesta i odredišta za ovogodišnja turistička otkrića, a prirodne ljepote, osebujna i slikovita mjestašca te očuvane i netaknute krajolike sedam manje poznatih hrvatskih regija istaknula je vrsna poznavateljica i višestruko nagrađivana novinarka Mary Novakovich.

Tako se piše o Tribunju i njegovoj povijesnoj baštini, Parku prirode Papuk kao šumovitom i uzbudljivom UNESCO geoparku, očuvanoj Silbi te Mrežnici i njezinim vodopadima, Karlovcu i Slunju, dolini Neretve, Parku prirode Dinara, a opisane su i druge veće destinacije u blizini tih lokaliteta, kao i autentična gastronomska ponudu, plaže, biciklističke staze i drugo.

Rejić ističe i da dodatnu vrijednost ove objave potvrđuje i pozicija The Guardiana kao predvodnika u rastu online pretplatnika i to s dosegom od milijun čitatelja u Velikoj Britaniji. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design