Carlsberg upozorio na moguću slabiju prodaju u 2022. zbog viših cijena

In Tvrtke i tržišta
carlsberg

Danski Carlsberg objavio je u petak da planira podići cijene piva kako bi nadoknadio rastuće troškove sirovina, što bi moglo pogoditi prodaju u ovoj godini.

Treći po veličini pivar na svijetu izvijestio je da mu je prihod u četvrtom tromjesečju 2021. iznosio 15,2 milijarde danskih kruna (2,34 milijarde dolara), nadmašivši predviđanja analitičara koji su u njihovoj anketi procijenili da će iznositi 14,7 milijardi kruna.

U cijeloj 2021. neto prihod iznosio je 66,6 milijardi kruna, uz organsku stopu rasta od 10 posto. Operativna dobit iznosila je 10,9 milijardi kruna, uz organsku stopu rasta od 12,5 posto

U 2022. organska stopa rasta operativne dobiti trebala bi se kretati u rasponu od 0 do sedam posto, prognoziraju u danskoj tvrtki. “Značajno viši ulazni troškovi i kontinuirani utjecaj covida 19 predstavljat će izazove u 2022.”, rekao je izvršni direktor Cees ‘t Hart.

Troškovi po hektolitru porasli su u prošloj godini između 10 i 12 posto, potaknuti višim cijenama sirovina i prijevoza, naveo je čelnik Carlsberga i dodao da nastoje nadoknaditi veće troškove podizanjem cijena, iako bi to moglo “negativno utjecati na potrošnju piva”.

“U ovoj godini čeka nas drugačija situacija i zato je raspon naših financijskih smjernica relativno širok”, rekao je izvršni direktor.

Tvrtka je u četvrtak objavila da će u sljedećih pet godina rast tražiti izvan osnovnog tržišta piva i usredotočiti na kategorije kao što su jabukovača, seltzers i bezalkoholno pivo, te na brendove kao što su 1665 Blanc i Grimbergen jer generiraju veće profitne marže. (H)

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design