Carrefour proširio kampanju obustave prodaje PepsiCovih proizvoda

In Vijesti iz svijeta
carrefour

Francuski lanac supermarketa Carrefour proširio je kampanju obustave prodaje proizvoda američkog PepsiCoa na Italiju, Španjolsku i Belgiju, poručivši kupcima da su postali preskupi u zaoštrenoj taktici u pregovorima o cijenama.

Od 4. siječnja Carrefour je na police u Francuskoj, Italiji, Španjolskoj i Belgiji počeo postavljati natpise s obavijesti da više neće kupovati te brendove “zbog neprihvatljivog povećanja cijena”, rekao je glasnogovornik francuskog diva.

Već u četvrtak neki PepsiCovi proizvodi, poput grickalica Cheetos i pića 7Up, nisu bili dostupni u Carrefourovom supermarketu u pariškoj četvrti Auteuil, a neki, poput Pepsija, još su bili na policama, uz postavljene natpise.

Iz PepsiCoa su poručili da razgovaraju s Carrefourom već mjesecima i da će nastaviti razgovarati s francuskom kompanijom “u dobroj vjeri” kako osigurali dostupnost proizvoda.

Francuska je u 2022. godini činila oko jedan posto PepsiCovih prihoda, prema podacima tvrtke Nielsen koje je analizirao Barclays

Tijekom prošle godine trgovci mješovitom robom u nekoliko zemalja, uključujući Njemačku i Belgiju, izvijestili su da obustavljaju narudžbe od pojedinih kompanija, zaoštrivši taktiku u pregovorima o cijenama u razdoblju visoke inflacije.

Carrefour se izdvajao posebno oštrim stavom prema proizvođačima robe za široku potrošnju, pokrenuvši lani kampanju postavljanja naljepnica na proizvode čija su se pakiranja smanjila, a cijena im se povećala.

Francuska se izdvaja u Europi snažnom regulacijom maloprodajnog sektora i traži od supermarketa da svake godine pregovaraju o cijenama s proizvođačima hrane i pića kako bi zaštitila svoju poljoprivrednu industriju.

Predsjednik najvećeg francuskog lanca supermarketa E. Leclerc pružio je podršku konkurentu Carrefouru, pozivajući sve velike tvrtke u segmentu proizvoda za široku potrošnju da snize cijene.

“Moramo u idućem mjesecu uvjeriti velike dobavljače koji su pogriješili pretjeranim povećanjem cijena da ih snize ili ublaže”, objavio je Michel-Edouard Leclerc na LinkedInu.

Iz E. Leclerca nisu odmah odgovorili na Reutersov upit da komentiraju objavu predsjednika, ni na pitanje hoće li slijediti primjer Carrefoura i povući s polica PepsiCove ili proizvode drugih tvrtki. (H)

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design