Carrefour proširio kampanju obustave prodaje PepsiCovih proizvoda

In Vijesti iz svijeta
carrefour

Francuski lanac supermarketa Carrefour proširio je kampanju obustave prodaje proizvoda američkog PepsiCoa na Italiju, Španjolsku i Belgiju, poručivši kupcima da su postali preskupi u zaoštrenoj taktici u pregovorima o cijenama.

Od 4. siječnja Carrefour je na police u Francuskoj, Italiji, Španjolskoj i Belgiji počeo postavljati natpise s obavijesti da više neće kupovati te brendove “zbog neprihvatljivog povećanja cijena”, rekao je glasnogovornik francuskog diva.

Već u četvrtak neki PepsiCovi proizvodi, poput grickalica Cheetos i pića 7Up, nisu bili dostupni u Carrefourovom supermarketu u pariškoj četvrti Auteuil, a neki, poput Pepsija, još su bili na policama, uz postavljene natpise.

Iz PepsiCoa su poručili da razgovaraju s Carrefourom već mjesecima i da će nastaviti razgovarati s francuskom kompanijom “u dobroj vjeri” kako osigurali dostupnost proizvoda.

Francuska je u 2022. godini činila oko jedan posto PepsiCovih prihoda, prema podacima tvrtke Nielsen koje je analizirao Barclays

Tijekom prošle godine trgovci mješovitom robom u nekoliko zemalja, uključujući Njemačku i Belgiju, izvijestili su da obustavljaju narudžbe od pojedinih kompanija, zaoštrivši taktiku u pregovorima o cijenama u razdoblju visoke inflacije.

Carrefour se izdvajao posebno oštrim stavom prema proizvođačima robe za široku potrošnju, pokrenuvši lani kampanju postavljanja naljepnica na proizvode čija su se pakiranja smanjila, a cijena im se povećala.

Francuska se izdvaja u Europi snažnom regulacijom maloprodajnog sektora i traži od supermarketa da svake godine pregovaraju o cijenama s proizvođačima hrane i pića kako bi zaštitila svoju poljoprivrednu industriju.

Predsjednik najvećeg francuskog lanca supermarketa E. Leclerc pružio je podršku konkurentu Carrefouru, pozivajući sve velike tvrtke u segmentu proizvoda za široku potrošnju da snize cijene.

“Moramo u idućem mjesecu uvjeriti velike dobavljače koji su pogriješili pretjeranim povećanjem cijena da ih snize ili ublaže”, objavio je Michel-Edouard Leclerc na LinkedInu.

Iz E. Leclerca nisu odmah odgovorili na Reutersov upit da komentiraju objavu predsjednika, ni na pitanje hoće li slijediti primjer Carrefoura i povući s polica PepsiCove ili proizvode drugih tvrtki. (H)

You may also read!

David Vlajčić

Primopredaja dužnosti u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva

U Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva u srijedu 12. veljače 2025. godine održana je primopredaja dužnosti između državnog tajnika

Read More...
Artificial intelligence-AI-umjetna inteligencija

Umjetna inteligencija i investicijska industrija, dobra suradnja ili nerazumijevanje

Umjetna inteligencija utkala se gotovo u sve živote pa tako i u investicijsku industriju. 2025. posebno predstavlja izazov za

Read More...
Iva Fisher i Željko Čulina

Donacija Supernove Rodilištu Zadarske bolnice

Donacija u iznosu od 22.000 eura usmjerena je za nabavu inovativnog i udobnog kreveta za rodilje u Općoj bolnici

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design