Coca-Cola HBC Hrvatska i Budi Foodie pomažu obrazovanje mladih darovitih kuhara

In HoReCa
kuhar

U organizaciji Coca-Cole HBC Hrvatska i zaklade Budi Foodie u šibenskome restoranu Pelegrini održan je humanitarni marendin kojim su prikupljena sredstva za obrazovanje i stručno usavršavanje mladih talenata u gastronomiji.

Zakladu Budi Foodie utemeljio je Rudolf Štefan, vlasnik i glavni kuhar Pelegrinija, godinama vodećega hrvatskog restorana, a odnedavno i nositelja jedne Michelinove zvjezdice, da omogući obrazovanje i usavršavanje mladih talenata u gastronomiji i ugostiteljstvu. Zaklada osigurava financijske potpore talentima u dobi od 16 do 26 godina za obuku i profesionalno usavršavanje u najboljim svjetskim restoranima i akademijama, što će pridonijeti daljnjemu razvoju i podizanju kvalitete hrvatske ugostiteljske ponude.

Coca-Cola HBC Hrvatska znatan dio prihoda ostvaruje u ugostiteljstvu i turizmu zbog čega neprestano pomaže njihov razvoj. Istodobno je u svojim društveno odgovornim projektima među ostalim usmjerena na mlade i razvoj njihovih vještina i talenata kako bi se povećala zapošljivost mladih te im pomogla u izgradnji uspješnih karijera.

„Suradnja sa zakladom Budi Foodie za nas je logičan korak jer objedinjava naša nastojanja da pridonesemo razvoju hrvatskoga turizma i pomognemo mladima u profesionalnome razvoju. Nedostatak obrazovane radne snage jedna je od velikih prijetnja daljnjemu razvoju turističkoga i ugostiteljskoga sektora, pa ovom suradnjom želimo pridonijeti rješavanju toga problema. Coca-Cola HBC Hrvatska ima bogato i široko znanje o ugostiteljskome kanalu te najsuvremenijim svjetskim trendovima i rado ga dijelimo s našim kupcima i drugim zainteresiranim dionicima te ćemo se na tome području i dodatno uključiti. Pripremamo projekte kojima ćemo naše potencijale, bogato i široko znanje staviti u službu kvalitetnijega obrazovanja mladih na njihovu korist, ali i korist poslodavaca u turizmu i ugostiteljstvu“, najavila je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

„Budi Foodie želi omogućiti stvaranje novih generacija vrhunskoga ugostiteljskog profesionalnog kadra. Želimo graditi pozitivan stav među mladim ljudima o gastronomiji i ugostiteljstvu te im ukazati da je to izvrstan karijerni odabir koji omogućuje dinamičnu radnu okolinu, kreativno izražavanje, neprestano učenje te razmjenu znanja i iskustava s kolegama iz inozemstva”, istaknuo je Štefan.

Marendin u restoranu Pelegrini počeo je tvrdim i meko kuhanim jajima i pršutom, na koje se nastavio bogati slijed ribljih jela – kamenice, dagnje s porilukom i pancetom, marinirane srdele s povrćem, riblja marinada s grahoricama i tart od dagnja. Nakon toga su posluženi i juha s kuhanim (lešo) mesom, bakalar na brudet, ragu od sipe, jota, piletina i paprika. Marendin je završen uz lisnato tijesto i kremu od smokava te slatke bajame i limun. Daroviti barmen Roman Rabik za dobrodošlicu je poslužio Jutrinni u Pelegriniju (liker Cointreau, shrub od kave i mrkve, pjenušac), koktel nadahnut kultnim Bellinijem, a uz desert je savršeno uklopio džin The Botanist, pojačan ličkim kozjim sirom, Schweppes Citrus Tonic, sok od limuna, bitter od šljive i pjenu od hvarskoga rogača u koktelu Goat on the rocks.

You may also read!

turizam

Turista i noćenja ukupno u ožujku manje nego lani, ali domaćih gostiju više

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine boravilo nešto više od milijun turista koji su ostvarili 2,7

Read More...
Fortenova grupa

Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih. Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda

Read More...
uvoz izvoz

Vlada hrvatskim izvoznicima obećala podršku uslijed posljedica američkih carina

Vlada će aktivno štititi interese hrvatskog gospodarstva te će se znati postaviti prema svim izazovima, poručeno je u četvrtak

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design