Cruelty-free dekorativna kozmetika Milani od sada ekskluzivno u dm-u

In Promocije / novi proizvodi
dm

U srijedu, 22. rujna dm i Orbico predstavili su novi brend dekorativne kozmetike Milani koji je po prvi put dostupan u Hrvatskoj i to ekskluzivno u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu. dm je svoju ponudu obogatio s više od 100 Milani make up proizvoda za lice, oči i usne, uključujući i proizvode iz nove linije za njegu lica Supercharged.

„U dm-u make up vidimo kao saveznika u isticanju osobnosti, onoga što pojedinca razlikuje od drugih i čini posebnim. Zato kupcima želimo ponuditi što veći i raznolikiji izbor koji će im omogućiti da otkriju svoj izričaj. Naravno, omjer cijene i kvalitete izrazito je bitan jer dašak luksuza želimo osigurati što većem broju naših kupaca. I tu na scenu stupa brend Milani koji se, zahvaljujući vrhunskim sastojcima, omjeru cijene i kvalitete te cruelty-free pristupu proizvodnji, savršeno uklapa u dm-ovu filozofiju i vrijednosti te ono što želimo ponuditi našim kupcima“, izjavila je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Dekorativnom kozmetikom Milani, dm i Orbico hrvatskim su ljubiteljima make upa predstavili luksuzne, visokokvalitetne proizvode koji su dostupni svima. Naime, Milani u proizvodnji koristi iste sastojke i laboratorije kao luksuzni brendovi, a njihovi proizvodi cjenovno su pristupačni čime podupiru misiju brenda. Uz to, svi proizvodi Milani su 100 posto cruelty-free te su certificirani od strane PETA-e i programa Leaping-Bunny što znači da proizvodi i sastojci nisu testirani na životinjama, a isti princip primjenjuju svi njihovi dobavljači i partneri.

„Dolazak brenda Milani u Hrvatsku predstavlja dolazak nove generacije u svijetu beauty industrije. Milani slavi individualnost i inkluzivnost umjesto ekskluzivnosti. Svojim potrošačima želi donijeti luksuz koji je cjenovno dostupan i koji ne isključuje, već povezuje – i zato se i mi nadamo dubljem povezivanju s ljubiteljicama dekorativne kozmetike na hrvatskom tržištu“, istaknula je Mihaela Čižmešija Poljičak, brand managerica u tvrtki Orbico.

Danas u dm-u i dm online shopu kupci mogu birati među više od 20 make up brendova te više od 4.000 proizvoda dekorativne kozmetike. Među njima su od sada i globalni bestselleri Milanija: tekući puder koji je dostupan u 12 nijansi, rumenilo Luminoso, pečeno na suncu na talijanskim pločama koje je već osvojilo srca naših kupaca te superpigmentirana sjenila i sjajila bogate teksture.

You may also read!

Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Zakonske izmjene: Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Izmjene regulative ekskluzivno predstavljene polaznicima ESG akademije HGK Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti, tzv. CSRD Direktiva, je s 1.1.2024.

Read More...
Deloitte i HUP predstavili rezultate istraživanja o raznolikosti i inkluzivnosti na radnom mjestu

Deloitte i HUP predstavili rezultate istraživanja o raznolikosti i inkluzivnosti na radnom mjestu

Danas su u prostorijama Hrvatske udruge poslodavaca u sklopu Deloitteovog SheXO kluba predstavljeni rezultati 3. istraživanja „Raznolikost i inkluzivnost

Read More...
PEVEX

Glavna skupština PEVEX-a prihvatila prijedlog Uprave i Nadzornog odbora o zadržavanju dobiti iz 2023. godine

Glavna skupština PEVEX-a prihvatila je prijedlog Uprave i Nadzornog odbora o zadržavanju dobiti ostvarene u 2023. godini. Neto dobit

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design