Zagrebačka pivovara proglašena je Oglašivačem godine. Ova prestižna nagrada dodjeljuje se na Danima komunikacija u Rovinju u sklopu kojeg se održava IdejaX, nacionalno natjecanje u kreativnosti.
Uz nagradu za oglašivača godine Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo osvojili su još dvije zlatne i jednu srebrnu Ideju X.
Kampanja „Ostajemo di smo“ osvojila je dva zlata – u skupini Craft, kategorija Film i u skupini Media Neutral, kategorija Alkoholna pića. U istoj kategoriji srebro je osvojila kampanja „Žuja za tate“.
„Izuzetno mi je drago da Zagrebačka pivovara i Žuja nastavljaju u slavljeničkom tonu i ove godine. Uvijek je lijepo kad uz rezultate koje imamo na tržištu i kod naših potrošača, priznanje dolazi i od same struke. Kampanja „Žuja za tate“ ima nevjerojatne rezultate, a sigurno je da smo kampanjom „Ostajemo di smo” opet pomaknuli granice i o njoj se izuzetno puno i pozitivno piše. Najviše nas veseli ove godine da smo prepoznati kao Oglašivač godine, a da je naša kreativna agencija BBDO dobila priznanje Agencija godine. Čestitke cijelom timu, svim našim ambasadorima Žuje, cijeloj kompaniji i našim prijateljima iz BBDO-a. I zato ostajemo di smo!”, poručio je direktor marketinga i izvrsnosti brandova Zagrebačke pivovare, Ivan Šuvar.