Dejan Lovren: „Razvili smo vrhunski parfem ekskluzivno za kupce u dm-u“

In Promocije / novi proizvodi
lovren

Gotovo 1.000 obožavatelja pozdravilo Dejana Lovrena ispred dm prodavaonice
U suradnji s dm-om vatreni reprezentativac Dejan Lovren, direktor modnog branda Rock Filius Matija Mišić te Hrvatska Parfemska Kuća na čelu s Tomislavom Vrbancom kreirali su novi parfem Vetiver Rock. Dostupan je ekskluzivno kupcima u svim dm prodavaonicama diljem Hrvatske. Vetiver Rock hrvatski je proizvod i prvi parfem hrvatskog modnog brenda Rock Filius, a namijenjen je ženama i muškarcima. Riječ je o vrhunskom proizvodu, ekstraktu parfema koji sadrži visokih 30 posto esencijalnih ulja u svome sastavu.

„Kreiranje parfema Vetiver Rock za mene je bilo posebno iskustvo. Želio sam stvoriti parfem koji bih i sam nosio, miris koji će ljudi pamtiti i za kojim će se okretati, a Vetiver Rock je upravo to. Čvrsto sam stajao pri ideji da moramo kreirati visokokvalitetan proizvod koji će svi poželjeti nositi na sebi i krajnji rezultat je unisex miris koji ima vrhunski sastav i izuzetnu postojanost. Odabir partnera bio mi je jako važan, željeli smo surađivati s nekim u koga imamo puno povjerenje, a dm i Hrvatska Parfemska Kuća pokazali su se kao idealni suradnici. Zajedno smo razvili luksuzni miris kojega kupci mogu potražiti ekskluzivno u dm-u“, naglasio je Dejan Lovren prilikom predstavljanja parfema Vetiver Rock.

Na dm-ovim policama kupci će parfem Vetiver Rock prepoznati po profinjenoj, fino poliranoj bočici ispunjenoj mirisom prirodne zlatne boje koju krasi luksuzan, no nenametljiv zlatni čep s Rock Filius logom, modnim brendom našeg srebrnog reprezentativca, Dejana Lovrena.

„Pomno pratimo najnovije trendove i želje svojih kupaca te vjerujemo kako će suradnja s iznimno popularnim brendom Rock Filius oduševiti sve koji kupuju u dm-u. Parfem Vetiver Rock mogu nabaviti ekskluzivno u dm-ovim prodavaonicama, a posebno bih istaknula kako je na hrvatskom tržištu teško naći parfem tako visoke kvalitete. Suradnja s Hrvatskom Parfemskom Kućom osigurala je da kupcima ponudimo proizvod koji spada u premium kategoriju mirisa, a iskustvo pri nanošenju parfema zaokruženo je elegantnim pakiranjem koje zrači luksuzom“, rekla je članica Uprave dm-a zadužena za marketing i PR Gordana Picek.

Vetiver Rock u dm-ove prodavaonice dolazi iz laboratorija Hrvatske Parfemske Kuće koja je u suradnji s Dejanom Lovrenom kreirala recepturu koja zadovoljava i najistančanije ukuse. Glavni sastojak parfema je vetiver koji podjednako vole i žene i muškarci. Parfem Vetiver Rock je lagan, prožet začinskim i drvenastim notama te je istovremeno svjež i topao. Osim vetivera, sadrži i mahunu Tonke, lješnjak, đurđicu, sandalovinu, duhan, karamelu i praline.

„Kada smo krenuli u suradnju s Dejanom Lovrenom i Rock Filiusom, odmah nam je bilo jasno kako radimo s partnerima koji imaju vrlo jasnu viziju onoga što žele. Koncept luksuznog unisex parfema nam se jako svidio i veliko nam je zadovoljstvo što smo imali priliku raditi na ovako zanimljivom i kreativnom projektu. Želje sukreatora Dejana Lovrena i Rock Filius teama pretočili smo u lagan, ali istovremeno moćan i senzualan parfem koji odlikuje iznimna postojanost, visoka količina esencija i punoća mirisa koji se nakon nanošenja razvija u tri note“, pojasnio je nastanak parfema Vetiver Rock glavni parfumer Hrvatske Parfemske Kuće Tomislav Vrbanec.

Dejan Lovren razveselio je obožavatelje i obožavateljice finih parfema i sporta koji su ga u nedjelju mogli i osobno upoznati. Gotovo 1.000 obožavatelja okupilo se ispred dm-ove prodavaonice u Arena centru kako bi ga pozdravili i sa sobom ponijeli uspomenu na susret s proslavljenim nogometašem – autogram na svojem primjerku parfema Vetiver Rock.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design