Adio lito: METRO EXTRA u Zadru okupio poduzetnike i ugostitelje Dalmacije

In HoReCa
Adio lito: METRO EXTRA u Zadru okupio poduzetnike i ugostitelje Dalmacije

Tvrtka METRO Hrvatska održala je u zadarskom Kapetanskom parku događanje METRO EXTRA – Adio lito, na kojem se okupilo više od 1.500 ugostitelja, trgovaca i malih poduzetnika iz Dalmacije. Događanjem je simbolično obilježen završetak turističke sezone i predstavljena rješenja koja METRO nudi profesionalcima u ugostiteljstvu i maloprodaji.

Ugostitelji su kroz prezentacije i razgovore mogli upoznati usluge i alate kojima METRO olakšava poslovanje svojim kupcima tijekom cijele godine, od digitalnih platformi i alata za upravljanje poslovanjem, preko usluga dostave i programa podrške kupcima, do asortimana proizvoda domaćih proizvođača. Događanje je također poslužilo kao mjesto razmjene iskustava i umrežavanja poslovnih partnera.

„Događanjem Adio lito želimo zahvaliti svim našim partnerima i kupcima koji su svojim radom i predanošću doprinijeli još jednoj uspješnoj sezoni. METRO će i dalje ulagati u razvoj rješenja koja im pomažu da budu konkurentniji i učinkovitiji – bilo kroz digitalne alate, dostavne usluge ili podršku domaćim proizvođačima. Naš je cilj ostati pouzdan partner hrvatskim ugostiteljima i trgovcima tijekom cijele godine,“ izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga METRO Hrvatska.

Gastronomski program okupio je poznate dalmatinske chefove Vjeku Bašića (Konoba Boba), Dina Šeparovića (Konoba Kala) i Damira Tomljanovića (Foša Zadar), koji su pripremili jela inspirirana lokalnim namirnicama i suvremenim pristupom mediteranskoj kuhinji.

U glazbenom dijelu programa nastupila je Severina, a večer je završila koncertom benda Dišpet.

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske. Od početka poslovanja u Hrvatskoj, METRO je jačao svoju poziciju te danas drži vodeću ulogu na HoReCa tržištu, s udjelom od približno 26 %. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

You may also read!

wall

Svjetske burze pale zbog pritiska na tehnološki sektor

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna znatno pale, a pod najvećim je pritiskom bio tehnološki sektor jer

Read More...
izvoz-kontejner-tanker-luka

Njemački izvoz u SAD polako se prilagođava Trumpovim carinama

Njemački izvoz u SAD, prema službenim podacima, u rujnu je porastao prvi put u posljednjih šest mjeseci, što pokazuje

Read More...
poljoprivreda

Proizvođačke cijene poljoprivrednih proizvoda porasle za 6,1 posto

Prosječne proizvođačke cijene poljoprivrednih proizvoda u drugom tromjesečju ove godine porasle su za 6,1 posto u odnosu na isto

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design