Deutsche Telekom među 10 najvrjednijih svjetskih brendova

In Brandovi
Deutsche Telekom

Prema danas objavljenoj studiji „Brand Finance Global 500“ Deutsche Telekom, čijim je Hrvatski Telekom dijelom, jedan je od najvrjednijih svjetskih brendova, najvrjedniji telekomunikacijski brend na svijetu, te najvrjedniji korporativni brend u Europi.

U odnosu na prethodnu godinu Deutsche Telekom je napredovao na svjetskoj ljestvici za dvije pozicije te je danas deveti najvrjedniji svjetski brend. Najvrjedniji brend na svijetu je Apple, ispred Microsofta, Googlea, Amazona i Samsunga.

Uspjeh Deutsche Telekoma temelji se na trenutačnoj vrijednosti brenda, najvišoj u povijesti kompanije, a koja iznosi 73,3 milijarde dolara, što predstavlja rast od 17 posto u odnosu na prethodnu godinu (62,9 milijardi dolara), a 84 posto od 2020. godine. Tijekom tog razdoblja Deutsche Telekom je od četvrtog postao najsnažniji svjetski telekomunikacijski brend.

„Uspjeli smo postati jedan od 10 najjačih svjetskih brendova. Ovo je nevjerojatan uspjeh za našu kompaniju. Naša krovna strategija globalnog brenda pokazuje se uspješnom i pogođenom, a investicije u brend daju rezultate, što je u skladu s našim gospodarskim i tehnološkim uspjesima u Njemačkoj, Europi i SAD-u te je u skladu s nastojanjima etabliranja Deutsche Telekoma kao vodeće digitalne telekomunikacijske kompanije”, ističe Ulrich Klenke, Chief Brand Officer Deutsche Telekoma.

Britanska savjetodavna tvrtka Brand Finance pripisuje značajan porast vrijednosti brenda Deutsche Telekoma pozitivnom gospodarskom i tehnološkom razvoju, a uspjehu Deutsche Telekom Grupe pridonose sustavna ulaganja u kvalitetu mreže, digitalne tehnologije i korisničko iskustvo. Prema Brand Financeu, najveća kvaliteta mreže Deutsche Telekoma igra ključnu ulogu u akviziranju i zadržavanju korisnika. Ocjena brenda povećana je sa 79 na 83 od maksimalnih 100 bodova, te s AA+ na AAA- ocjenu. Dosljedna globalna prisutnost brenda omogućila je Deutsche Telekomu daljnje jačanje ugleda globalnog igrača.

Brand Finance je globalna i neovisna konzultantska tvrtka za procjenu i analizu brendova sa sjedištem u Londonu koja rangira 500 najvrjednijih brendova na svijetu, a studiju je objavio danas u sklopu Svjetskog gospodarskog foruma u Davosu. Više o „Brand Finance Global 500“ na www.brandfinance.com.

Hrvatski Telekom je vodeći telekomunikacijski brend u Hrvatskoj, a više o „T – Connecting your world” brendu možete saznati na: https://www.hrvatskitelekom.hr/connecting-your-world

You may also read!

Erste bank

Erste privatno bankarstvo osvojilo šest Euromoney nagrada

U ovogodišnjoj dodjeli nagrada za privatno bankarstvo stručnog časopisa Euromoney Erste privatnom bankarstvu dodijeljene su prve nagrade u šest

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Badel 1862 potpisali ugovor o kupoprodaji Agrolagune

Badel 1862 preuzeo 100 posto udjela u najvećem istarskom proizvođaču vina i maslinovog ulja. Fortenova grupa i Badel 1862 potpisali

Read More...
money-1

Gradonačelnik Tomašević otvorio je drugi dan Money Motiona u Zagrebu

Money Motion 2025 posjetilo je više od 2500 ljudi, a putem aplikacije dogovoreno je 720 sastanaka. Drugi dan konferencije

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design