Digitalna platforma Worcon uvrštena među pet najperspektivnijih b2b platformi

In Odnosi s javnošću
Porsche Consulting

Porsche Consulting u svom izvješću preporučio je tvrtkama da aktivno povećavaju prisutnost na B2B platformama kao što je Worcon kako bi zadržali konkurentnost na tržištu.

Digitalna platforma Worcon, koju je nedavno preuzela tvrtka Tridero Tech, našla se među pet najperspektivnijih B2B platformi prema istraživanju Porsche Consultinga o ulozi platformi u redefiniranju pravila poslovanja u B2B industriji.

Worcon je pojednostavio digitalizaciju proizvodnih procesa i time omogućio tvrtkama da slobodnije ostvaruju suradnje, pronalaze suradnike i unaprjeđuju poslovanje. Glavna uloga platforme wor-con.com je povezivanje kupaca i dobavljača u industriji strojne obrade metala i plastike te aditivne proizvodnje.

Ova platforma je u samo nekoliko godina i, uz još uvijek, relativno skromna ulaganja stala uz bok trenutno najrelevantnijim svjetskim platformama u industriji kao što su Kreatize, Fictiv, SpareTech, Zetwerk i Xometry. Svi vodeći ljudi ovih ključnih platformi imaju nešto zajedničko – iskustvenu spoznaju da B2B industrija ne može napredovati u digitalnom svijetu bez prilagodbe platformskom modelu poslovanja.

U današnje vrijeme najvrijednije tvrtke u svijetu izgrađene su na platformskim poslovnim modelima kao što su B2C platforme poput Amazona, Alphabeta i Tencenta. B2B platforme po zaradi i zastupljenosti nisu još dosegle razmjere B2C platformi, ali vodeći ljudi u B2B industriji prepoznali su potencijal i sve više pokušavaju unijeti platforme u svoje industrije kako bi pojednostavili stvaranje vrijednosti i potrošnju.

Strateški dokument Porsche Conslutinga pod nazivom „B2B Platform Play“ navodi tri ključna koraka važna za sve tradicionalne industrijske igrače koji žele preživjeti digitalizaciju i zadržati konkurentnost na tržištu: „Prije svega potrebno je razumjeti poslovnu vrijednost B2B platformi, koje ne pokreću velike tvrtke, već start-upovi u suradnji s VC fondovima, a velika imena u industriji moraju proaktivno djelovati ako se žele što bolje pozicionirati. Taj korak i dalje ne znači puno ukoliko se ne provede sustavna transformacija postojećeg poslovanja i B2B platforma ne postane ključnim dijelom korporativne strategije. Kako bi implementacija te strategije bila uspješna te kako bi se izgradio temelj za održivu transformaciju potrebno je čvrsto strateško usidrenje i posvećeni operativni model na razini cijele tvrtke.“

Porsche Consulting GmbH vodeća je njemačka tvrtka za strateško i operativno savjetovanje, a njezini konzultanti savjetuju lidere u industriji o strategiji, inovacijama, poboljšanju performansi i održivosti.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design