Digitalni marketing ključ je ostvarenja potencijala hrvatskih tvrtki

In Društvene mreže
Marketing

Jučer je u Zagrebu održano besplatno predavanje Jasne Suhadolc, stručnjakinje za digitalni marketing, pod nazivom «Digitalni sadržajni marketing = trend i prilika za poduzeća», a u organizaciji DOBA Fakulteta. Digitalni marketing je termin s kojim se sve više susrećemo te je danas jedan od najvažnijih faktora uspjeha svakog poduzeća, bez obzira njegovu veličinu, djelatnost i lokaciju.

Ova vrsta marketinga nije više pitanje izbora, već apsolutna potreba za svako poslovanje. Upravo zato su se na predavanje Jasne Suhadolc odazvali mnogi Zagrepčani koji su imali priliku naučiti kako koristiti moderne tehnologije za unaprjeđenje poslovanja, koje su potrebe lokalnog i globalnog tržišta te koji su trendovi ponašanja potrošača.

U svom je predavanju, Jasna Suhadolc, direktorica agencije Virtua PR iz Slovenije s 15 godina iskustva u području digitalnih odnosa s javnošću, objasnila zašto je digitalni marketing pametna investicija i učinkoviti marketinški kanal koji može pomoći svakoj tvrtki da ostvari svoj potencijal i da napreduje. “Marketing se promijenio. Kao potrošači postali smo sve zahtjevniji, imamo pristup informacijama i komuniciramo međusobno. Zato je nužno da se tvrtke obraćaju svojim postojećim i potencijalnim kupcima sadržajima koji ih u određenom trenutku zanimaju. Naime, kupci imaju različite potrebe u različitim fazama kupovnog puta”, rekla je Jasna Suhadolc.

U zanimljivom i interaktivnom predavanju govorilo se o načinima stvaranja sadržaja koji zanimaju kupce, o razlici između tradicionalnog marketinga i novih trendova privlačenja kupaca putem stvaranja korisnih sadržaja te o primjerima uspješnih slučajeva korištenja digitalnog marketinga.

«Digitalni marketing postoji kako bi stvorio, ojačao i održao vezu između tvrtke i korisnika njezinih proizvoda i usluga, a prema odazivu na predavanje, vidljivo je da su moć i važnost digitalnog marketinga prepoznale mnoge hrvatske tvrtke, ali i pojedinci koji se žele usavršavati na tom području te tako konkurirati na tržištu rada», zaključila je Jasna Suhadolc.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design