dm potvrdio vodeću poziciju na tržištu

In Tvrtke i tržišta
dm

dm u Hrvatskoj ostvario više od dvije milijarde kuna prometa
U četvrtak, 19. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2016./2017. dm je u Hrvatskoj ostvario 2,1 milijardu kuna prometa te rast od 5,4 % u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. dm je uložio više od 74 milijuna kuna u modernizaciju 37 prodavaonica, novi logistički centar te otvorenje dvaju specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC).

“Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je veći broj kupaca koji su kupovali više. Tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svaki dan posjetilo je više od 86.400 kupaca, a prosječna kupovina iznosila je 76,38 kuna. Ostvarili smo i rast prodaje u segmentu OTC proizvoda u iznosu od 27,93 %”, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu igra robna marka dm-a koja je u protekloj poslovnoj godini ostvarila 29,41 % udjela u ukupnom prometu. U ponudu vlastite marke dm je uvrstio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP, a asortiman marke dmBio proširen je s više od 100 novih organskih proizvoda.

“dmBio marka ostvarila je rast prodaje od 66,8 %, što ukazuje na rast potražnje za ekološkim proizvodima. Prodaja ekološke hrane u dm-u u protekloj poslovnoj godini porasla je za 4,41 % pri čemu je prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda hrvatskih proizvođača rasla za 7,44 %“, istaknula je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.

dm je danas prodavaonica u kojoj kupci najčešće i najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, proizvode za brigu o kućanstvu i kozmetičke proizvode te je postao prodavaonica u kojoj građani najčešće kupuju i proizvode bio hrane.

Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm u odnosu na konkurenciju najviše ističe u brizi za djelatnike – čak 75 % ispitanika smatra kako dm najviše brine o svojim djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9.000 kuna, dm je u protekloj poslovnoj godini organizirao 137 edukacija te je razvio projekt dm akademije.

“Dugoročni cilj dm akademije je svim djelatnicima u prodavaonicama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji omogućiti školovanje za zanimanje drogerista. Nakon edukacije djelatnici će lakše ići ukorak s današnjim potrebama kupaca te će zahvaljujući novim znanjima iz botanike, kemije, farmakologije, prehrane i ekonomije kupcima moći osigurati još bolju uslugu i stručne savjete”, izjavila je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.

Danas dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1.399 djelatnika. U poslovnoj godini 2017./2018. dm će uložiti 90 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.

You may also read!

Predstavnici Texo Moliora i PBZ tim

Texo Molior novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
World-Bank

Hitna ulaganja u sigurnost opskrbe vodom ključna za klimatsku otpornost u Europi i središnjoj Aziji

Prema danas objavljenom izvješću Svjetske banke o sigurnosti opskrbe vodom u Europi i središnjoj Aziji „A Blueprint for Resilience:

Read More...
Pevex

PEVEX kupio zemljište u Varaždinu, počinje graditi prodajni centar

PEVEX d.d. ovogodišnji investicijski ciklus nastavlja kupovinom zemljišta u Varaždinu. Kompanija je kupila gotovo 23 000 četvornih metara zemljišta

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design