dm u Hrvatskoj ostvario više od dvije milijarde kuna prometa i time potvrdio vodeću poziciju na tržištu

In Tvrtke i tržišta
1-Predstavljanje poslovnih rezultata dm

U četvrtak, 18. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su pokazali kako je dm zadržao vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2017./2018. dm je u Hrvatskoj ostvario 2,14 milijardi kuna prometa (+2,3 posto), a u modernizaciju 33 prodavaonice i otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) dm je uložio više od 72,6 milijuna kuna.

Mirko Mrakužić

“Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je nastavak razvoja prometa u segmentu OTC proizvoda koji je rastao za 37,4 posto u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. Nastavili smo s razvojem asortimana vlastite robne marke koji smo proširili s četiri nove marke: LVLY, Langhaarmädchen, 183 DAYS by trend IT UP te réell’e, a udio robne marke u ukupnom prometu dosegnuo je 30,53 posto”, istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Istraživanje Ipsosa pokazalo je kako ispitanici smatraju da je dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (42 posto) i potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (47 posto) te najviše brine o djelatnicima (68 posto) i potrebama kupaca (45 posto).

Gordana Picek
Gordana Picek

“U protekloj poslovnoj godini dm je u zajednicu uložio više od 2,1 milijun kuna. Posebno smo ponosni što sugrađani svake godine u sve većem broju podupiru naše društveno odgovorne inicijative i kampanje. Ovogodišnja dm ženska utrka okupila je rekordan broj sudionica i sudionika – više od 8.000 trkačica i djece na Jarunu su promicali zdrav život te su uplatom kotizacija podržali udrugu Europa Donna Hrvatska. Akcija prikupljanja i recikliranja starog papira Zeleni korak u svojoj je sedmoj godini također oborila rekord. Za sudjelovanje se prijavilo 230 škola iz cijele Hrvatske i svaki deseti osnovnoškolac prikupljao je papir”, izjavila je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.

U protekloj poslovnoj godini 684 djelatnika dm-a volontiralo je u 169 ustanova, institucija i organizacija civilnog društva u 52 grada u Hrvatskoj. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9.300 kuna, dm svojim djelatnicima osigurava kontinuirano profesionalno usavršavanje te mogućnost napredovanja unutar tvrtke. Tako je u protekloj poslovnoj godini djelatnicima omogućio edukacije u trajanju od 128 dana kojima se pridružilo više od 1.210 djelatnica i djelatnika te su dodijeljene diplome prvoj generaciji dm akademije tijekom koje su djelatnice i djelatnici dm-a educirani za novo zanimanje drogerista.

Danas dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1.470 djelatnika. U poslovnoj godini 2018./2019. dm će uložiti 80 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.

You may also read!

trump

Trump ‘prizvao’ 500 mlrd dolara ulaganja tvrtki u podatkovne centre za AI u SAD-u

Skupina američkih tehnoloških tvrtki objavila je da će u iduće četiri godine uložiti do 500 milijardi dolara u gradnju

Read More...
Asli Oktay

BAT osmu godinu zaredom prepoznat kao najbolji globalni poslodavac, dio elitne skupine top 16 globalnih kompanija

BAT je osmu godinu zaredom dobio vrijedno priznanje Global Top Employer koji prepoznaje poslodavce koji osiguravaju vrhunske prakse zapošljavanja,

Read More...
Usporavanje rasta robne razmjene EU

Proširena trasa Sueskog kanala primit će brodove najkasnije krajem ožujka

Proširena trasa Sueskog kanala kod egipatskog Malog gorkog jezera bit će spremna za prihvat brodova u prvom kvartalu ove

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design