Prihodi švedskog lanca trgovina odjećom H&M-a pali su u četvrtom fiskalnom tromjesečju pod pritiskom mjera suzbijanja drugog vala pandemije koronavirusa koje su pritisnule potrošnju.
U razdoblju od rujna do studenoga neto prihodi drugog modnog lanca u svijetu iskazani u lokalnim valutama pali su 10 posto. Pretvoreni u krune, iznosili su 52,5 milijardi kruna.
Kompanija ističe da je oporavak iz prethodna tri mjeseca nastavljen u većem dijelu četvrtog fiskalnog kvartala, ali je prodaja od kraja listopada ponovo pogođena .
“Između 22. listopada i 30. studenoga prodaja je pala za 22 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, budući da se oporavak pretvorio u novo usporavanje zbog drugog vala pandemije”, navodi H&M u priopćenju.
“Prodaja H&M-a pokazivala je dobru elastičnost prije posljednjeg vala zaključavanja, sada na nju utječu daljnja ograničenja u trgovinama, primjerice poput onog na najvećem H&M-ovom tržišta Njemačkoj”, napisao je analitičar RBC-a Richard Chamberlain u svojoj bilješci.
U fiskalnoj godini koja je završila u studenome prihodi H&M-a iskazani u lokalnim valutama pali su 18 posto. Pretvoreni u krune, iznosili su 187 milijardi kruna. (H)