Dubrovačka TZ u najavi turističke sezone oprezna, ali i optimistična

In Iz zemlje
cro

Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić izjavila je u petak kako je teška godina iza nas, a ova je izazovna i treba biti oprezan, ali ima razloga i za optimizam.

U najavi predstojeće turističke sezone treba biti oprezan zbog nestabilne epidemiološke situacije u svijetu, ali i optimističan s obzirom da se cijepljenje dobro provodi u tradicionalnim emitivnim tržištima Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Izraela i Rusije, istaknula je Hrnić na prezentaciji plana aktivnosti održanom u dubrovačkom Hotelu Adria. Pritom je navela i kako su najveća smetnja konkretnim planovima epidemiološka ograničenja u brojnim državama.

Hrnić je podsjetila kako je Dubrovnik kao izrazito avio-odredište u 2020. godini podnio najveći teret krize u Hrvatskoj pa je povratak zrakoplovnih linija i povećanje broja letova preduvjet početka sezone. Najave letova su izvrsne, ali je važno da se čim prije uspostave uvjeti ulaska u Hrvatsku, naglasila je.

“Imamo najavu letova iz Munchena i Madrida od 28. ožujka. U Velikoj Britaniji bi se od 17. svibnja trebala dozvoliti putovanja i tome se nadamo. Uz to, dobro se razvija postupak cijepljenja u SAD-u, kao i u Rusiji, za koju se nadam da će se riješiti problem s vizama”, rekla je Hrnić.

Napomenula je kako su postojali planovi za Uskrs za zemlje u regiji, ponajprije Srbiju te Bosnu i Hercegovinu, međutim sve je kompromitiralo loše epidemiološko stanje.

Hrnić je istaknula kako Dubrovnik u promidžbi sezone na stranim tržištima želi stvoriti imidž sigurnog odredišta, ali i održivog turizma.

“Prijašnjih smo se godina borili s prekomjernim turizmom i krenuli smo u smjeru održivosti pa u tom smjeru planiramo i dalje, unatoč krizi. Uz to, Dubrovnik je grad za sva godišnja doba i težimo cjelogodišnjem turizmu s novim turističkim proizvodima”, poručila je.

Među ključnim aktivnostima u promidžbi turističke sezone, Hrnić je navela strateško partnerstvo sa zrakoplovnim kompanijama, marketinške kampanje, studijska putovanja za turističke agente i novinare, suradnju s influencerima, aktivnosti na društvenim mrežama, kao i sajmove, prezentacije i promotivne materijale.

Promidžbene aktivnosti dubrovačke turističke zajednice usmjerit će se na tržišta Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Francuske, Njemačke, Belgije, Rusije, Ukrajine, Izraela, Rumunjske, Poljske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske. (H)

You may also read!

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Tvrtka METRO Hrvatska svečano je otvorila novi veleprodajni centar u Puli, u Industrijskoj cesti 23. Novi pulski centar nalazi

Read More...
Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design