Duhanska industrija postala je pokretač promjena

In Konferencije / savjetovanja
Duhanska industrija postala je pokretač promjena

Primjena novih tehnologija disruptira globalno gospodarstvo i niti jedna industrija nije imuna na promjene, čak ni one tradicionalne kao što je duhanska industrija. Ipak, specifičnost duhanske industrije je što nije čekala tehnološke disruptore koji bi nametnuli nove poslovne modele, već se industrija disruptira iznutra, rekao je John Brady, član Uprave BAT Adria na konferenciji Digital Shapers u Zagrebu.

Brady je bio govornik na panelu ”We need to change” zajedno sa Joškom Mrndžeom, direktorom Googlea za jadransku regiju i Sonjom Popović, direktoricom SAP-a.

Nosioci promjena u duhanskoj industriji su proizvodi nove generacije koji donose nove pogodnosti potrošačima. Industrija se postupno odmiče od klasičnih cigareta, ali na potrošačima je da donesu konačnu odluku kako će proizvodi izgledati u budućnosti, izjavio je Brady.

Ubrzane promjene na tržištu potiču kompanije na suradnju, kao što BAT već godinama surađuje s proizvođačem poslovnog softvera SAP-om, a Brady vidi i mogućnosti suradnje s Googleom kada proizvodi poput BAT-ovog uređaja za zagrijavanje duhana glo postanu pametni uređaji putem kojih se potrošači mogu povezivati i razmjenjivati iskustva.

Joško Mrndže, direktor Googlea za jadransku regiju, smatra da je poslovna transformacija neizbježna, stoga je treba prgrliti, a najboljom metodom smatra napredovanje kroz stalno pokušavanje, pri čemu je važno stvoriti okruženje u kojem je prihvatljivo i pogriješiti. Po mišljenju Sanje Popović, direktorice SAP-a za Hrvatsku, kompanije se najbolje transformiraju istovremeno prateći promjene u vlastitom poslovanju i tražeći sasvim nove prilike kroz suradnju sa startup zajednicom i sveučilištima.

Kada kompanija uoči potrebu za promjenom poslovanja, to znači da je vjerojatno prekasno, stoga je potrebno proaktivno tražiti transformaciju u vlastitoj kategoriji, smatra John Brady. To je izazov u velikim kompanijama poput BAT-a, zato što treba promijeniti ustaljenu korporativnu kulturu. Takva promjena može se postići dovođenjem novih ljudi, ali i promjenom mentalnog sklopa postojećih zaposlenika. Brady je naglasio da se potrebna znanja i vještine dramatično mijenjaju, primjerice BAT ranije nije ni slutio da će mu konkurenti postati kompanije poput primjerice Samsunga.

Sudionici panela su se složili da je zbog brzine promjena nužno uvoditi nova znanja i kompetencije kroz javno školstvo.

You may also read!

Melanie Seier-Larsen

BCG: Pesimizam zbog ekonomske i političke neizvjesnosti europske potrošače tjera u potragu za rasprodajama

Europski potrošači sve su više zabrinuti zbog ekonomskih, političkih i okolišnih neizvjesnosti i tome prilagođavaju svoje prioritete za kupovinu.

Read More...
The Garden Brewery deseti je izdavatelj mini obveznica u sklopu PBZ Minibond inicijative

The Garden Brewery deseti je izdavatelj mini obveznica u sklopu PBZ Minibond inicijative

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo, djelovala je kao jedini agent izdanja i ulagatelj

Read More...
Hrvatski Telekom predstavio projekt pametnih zračnih luka s privatnim 5G mrežama

Hrvatski Telekom predstavio projekt pametnih zračnih luka s privatnim 5G mrežama

U suradnji s tvrtkom Markoja, Fakultetom prometnih znanosti iz Zagreba te zračnim lukama Zagreb, Zadar i Pula Hrvatski Telekom

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design