Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM

In Sajmovi i izložbe
Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM

„Za nas sajam ILTM u Cannesu ima strateško značenje jer upravo ovaj specijalizirani sajam za luksuzni turizam pruža idealnu priliku za povezivanja s partnerima iz cijelog svijeta čiji klijenti traže vrhunske hotele i uslugu te nam omogućuje predstavljanje ponude i hotela i Dubrovnika kao destinacije“, rekla je direktorica prodaje najstarijeg hotela u Dubrovniku Hilton Imperiala Ivona Svab na sajmu ILTM koji se od 2. do 5. prosinca održava u Cannesu.

Ovo je treća godina zaredom da hrvatske tvrtke sudjeluju na ILTM-u u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice. Ove je godine riječ o devet pojedinačnih nastupa; tvrtka Rivijera Orebić – hotel Korta Katarina, Roxanich Wine & Heritage hotel, hotel Park Split, Hilton Imperial Dubrovnik, Importanne Resort, Liburnia Riviera hoteli i tri agencije za luksuzna putovanja, Adriatic Concierge, Dnevnik Putovanja i Starac, a na jednom zajedničkom štandu izlaže 17 hotela grupacije Stories (mali luksuzni hoteli koji su udruženi u Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela HGK).

Vlasnica Adriatic Conciergea Iris Domazet Malobabić istaknula je kako im je sudjelovanje na ILTM-u veoma važno jer je riječ o sajmu na kojemu svoju ponudu izlažu najbolji svjetski hoteli i agenti u luksuznom segmentu, a oni kao hrvatska agencija imaju priliku predstaviti dio luksuzne ponude Hrvatske. „Osobito nam je drago što su privatne luksuzne vile, kojima vodimo poslovanje u Hrvatskoj, napokon priznate kao vrhunski proizvodi koji nude odličnu uslugu i nezaboravan odmor te smo neke od njih i visoko pozicionirali na svjetskom tržištu. Samim tim i Hrvatska je prepoznata kao destinacija koja nudi ekskluzivne usluge. Sigurni smo da će nam dogovoreni sastanci omogućiti proširenje mreže naših poslovnih partnera, a osim toga, sudjelovanjem na ILTM-u pratimo svjetske trendove“, objasnila je Domazet Malobabić.

Sajam omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma. U prosjeku svaka tvrtka ima dogovoreno desetak i više sastanaka dnevno, a na sajmu se predstavlja 80 zemalja i očekuje se više od pet tisuća posjetitelja.

You may also read!

Silvio Kutić

Infobip treći put zaredom proglašen globalnim liderom prema Omdia CPaaS Universe reportu

Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip proglašena je liderom u novom izdanju Omdia CPaaS Universe reporta. Ovo je treće ovakvo

Read More...
Majstori obrtnici na Dolcu popravili ili obnovili više od 80 predmeta koje su građani donijeli

Majstori obrtnici na Dolcu popravili ili obnovili više od 80 predmeta koje su građani donijeli

Na Maloj terasi Tržnice Dolac uspješno provedena akcija “Majstori održivosti: Sačuvaj, ne bacaj” povodom Dana planeta Zemlje u kojoj

Read More...
Restorani LD i Tavulin dobitnici prestižne MICHELIN zlatne plakete

Restorani LD i Tavulin dobitnici prestižne MICHELIN zlatne plakete

Stonske zidine bile su u srijedu, 23. travnja, domaćin posebnog gastronomskog događanja, dodjele MICHELIN zlatnih plaketa restoranima LD (Korčula)

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design