Dvoznamenkasti rast Huaweija u prvoj polovici 2020.

In Tvrtke i tržišta
Huawei

Huawei je objavio poslovne rezultate za prvu polovicu 2020. koji pokazuju kako je kompanija u tom razdoblju ostvarila prihod od 64,2 milijarde dolara (454 milijarde CNY), što je 13,1 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, uz neto profitnu maržu od 9,2 posto.

Huaweijevi operateri, poduzeća i kompanije koje proizvode potrošačku elektroniku ostvarile su 22,6 milijardi dolara (159,6 milijardi CNY), 5,1 milijardi dolara (36,3 milijarde CNY), odnosno 36,2 milijardi dolara (255,8 milijardi CNY) prihoda.

Kako se zemlje diljem svijeta suočavaju s pandemijom COVID-19, informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) postale su ne samo ključni alat u borbi protiv virusa, već i pokretač gospodarskog oporavka. Huawei je prilikom objave rezultata istaknuo svoju posvećenost u radu s operaterima i industrijskim partnerima na održavanju stabilnih mrežnih operacija, ubrzanju digitalne transformacije i podršci u naporima za suzbijanje lokalnih epidemija te ponovnom otvaranju lokalnih gospodarstava.

Huawei će nastaviti ispunjavati svoje obveze prema kupcima i dobavljačima. Kompanija će opstati, napredovati i doprinijeti globalnoj digitalnoj ekonomiji i tehnološkom razvoju, bez obzira na buduće izazove koji predstoje.

Objavljeni financijski podaci predstavljaju nerevidirane podatke objavljene u skladu s Međunarodnim standardima financijskog izvještavanja; uz tečaj na kraju lipnja 2020.: USD 1 = CNY 7,0677.

O Huaweiju

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2019. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.

You may also read!

PEVEX

PEVEX otvorio novi prodajni centar u Poreču

PEVEX d.d., 1. hrvatski trgovački lanac, danas je kupcima otvorio 30. prodajni centar, u Poreču. Na gotovo 5.000 četvornih

Read More...
Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Hrvatska nastavlja graditi imidž vrhunske destinacije u segmentu premium putovanja na ovogodišnjem izdanju sajma International Luxury Travel Market (ILTM)

Read More...
brnjac

Brnjac i Tzitzikostas: „Za konkurentno EU ugostiteljstvo i turizam”

U organizaciji hrvatske zastupnice Nikoline Brnjac u Europskom parlamentu održana je konferencija povodom Europskog dana ugostiteljstva, koja je okupila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design