#EdgarsChristmas: Posebna božićna reklama u iznimnoj godini

In Brandovi
Erste

Treću godinu zaredom Erste Group izradio je zanimljivu i kreativnu animiranu reklamnu kampanju za božićne blagdane. Bankarska grupa sa sjedištem u Beču objavila je priču #believeinyourself #EdgarsChristmas putem medijskih kanala na jedanaest tržišta u Srednjoj i Istočnoj Europi i za globalnu publiku putem društvenih mreža.

Erste Group etablirao se kao jedan od najuspješnijih svjetskih brendova kada je u pitanju izrada božićnih reklama, a njegove viralne blagdanske reklame pregledane su više od 180 milijuna puta. Jung von Matt DONAU ponovno je bio kreativno odgovoran za produkciju.

Priču o #EdgarsChristmas možete pogledati na Facebooku, YouTubeu i Twitteru

Korona pruža novi kontekst
Polazište za emotivnu božićnu priču ove je godine nesumnjivo bilo izazovnije nego ikad prije. Globalna pandemija koronavirusa ostavila je trag na svemu i svima – a tvorci #EdgarsChristmas željeli su da njihov projekt odražava i tu činjenicu.

„Usamljenost i izolacija ključne su teme ove pandemijske godine. Nažalost, to se vjerojatno za većinu ljudi neće promijeniti ni tijekom božićnih blagdana, kada bismo obično imali priliku biti uz svoje obitelji i prijatelje. Željeli smo pokazati što je moguće kad su ljudi tu jedni za druge i kada vjeruju u sebe i druge, posebno u ovo doba”, kaže Martin Radjaby-Rasset, voditelj odjela za upravljanje brendovima u Erste Groupu.

Provjereni tim kreativaca
Jung von Matt DONAU ponovno je odgovoran za kreativnu realizaciju najnovije božićne kampanje za Erste Group. Kreativni direktor Michael Nagy: „Nakon dva izleta u svijet animiranih životinja, ove godine obrađujemo temu koja je važna za Božić svake godine, ali tim više u ovim iznimnim vremenima: biti tu jedni za druge. To je ono što pokreće Marie, optimističnu i živahnu njegovateljicu koja ne želi prihvatiti da se ostarjeli skladatelj Edgar sve više povlači u sebe kako sve više gubi sluh. Uz pomoć ostalih stanara u staračkom domu, Marie uspijeva zagrijati Edgarovo srce i osigurati mu uživanje u vrlo posebnom božićnom slavlju.„

Božićna priča o uspjehu
Slijedeći stope ježa Henryja (2018.) i Hanne Bumblebee (2019.), #EdgarsChristmas treća je međunarodna božićna kampanja koju je Erste Group napravio zajedno s Jungom von Mattom DONAU. Ljestvica je postavljena vrlo visoko za ovogodišnju kampanju: prethodna dva božićna filma pogledana su više od 180 milijuna puta.

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design