Euro neće donijeti velike promjene na tržištu nekretnina

In Trgovina na malo
Euro neće donijeti velike promjene na tržištu nekretnina

Stručnjaci tržišta nekretnina na konferenciji u sklopu sajma nekretnina Adriatic Expo u Opatiji, ocijenili su u petak da ulazak Hrvatske u eurozonu neće donijeti velike promjene na nekretninskom tržištu.

Kako je na panel raspravi o utjecaju uvođenja eura na tržište nekretnina ustvrdio urednik revije Kapital iz Slovenije Srečko Pirtovšek, u Hrvatskoj se cijene nekretnina i tako uglavnom izražavaju u eurima te su visoke.

Predrag Di Lenardo Zamlić iz agencije Opatija Nekretnine naveo je da je u Hrvatskoj trenutno više kupaca nego nekretnina.

“Kupcima iz inozemstva nije u prvom planu cijena, nego kvaliteta nekretnine. Cijene su u Hrvatskoj razumne i kupci ne smatraju da su previsoke”, rekao je. I on misli da se neće dogoditi bitne promjene na tržištu nakon uvođenja eura.

Dubravko Ranilović iz agencije Kastel i predsjednik Udruženja poslovanja nekretninama pri HGK rekao je da se ciklusi poput dosadašnjeg trenda jeftinog novca, a potom inflacije redovno smjenjuju, što utječe na cijena nekretnina.

Predsjednik Županijske komore HGK Rijeka Heri Bezić ustvrdio je da hrvatsko tržište nekretnina dugo nije bilo dovoljno razvijeno, a prva prekretnica je bila ulazak Hrvatske u EU. Ulaganja stranaca u nekretnine postala su među najznačajnijim investicijama u Hrvatsku, rekao je. Smatra da se sljedeća prekretnica biti uvođenje eura.

Na sajmu Adriatic Expo susreću se predstavnici najvažnijih agencija za nekretnine, developeri i investitori. Vodeće agencije predstavit će više od tisuću dostupnih turističkih, poslovnih i stambenih nekretnina i novih projekata, a poseban fokus bit će na nekretninama u turizmu

U sklopu konferencije raspravljat će se o trendovima u nekretninama u turizmu i marketingu na tržištu nekretnina. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design