Euromonitor: Do 2030. rast turističkih međunarodnih dolazaka na 2,4 milijarde

In Iz svijeta
plaza

Turistička industrija u svijetu i u idućim će godinama snažno rasti, pa se do 2030. očekuje oko 2,4 milijarde međunarodnih turističkih dolazaka., u čemu će prednjačiti turisti iz Kine, Francuske i SAD-a, procjenjuje analitička kuća Euromonitor International.

Takva predviđanja kretanja turističkog prometa u svijetu Euromonitor je objavio krajem rujna, a odgovaraju i procjeni da bi svijetom do 2030. moglo putovati oko milijardu stranih turista više nego što ih je putovalo u 2017.

Očekivanja takvog rasta u svjetskom turizmu analitičari te kuće najviše vežu uz porast srednje klase i njihovih prihoda, pogotovo u zemljama Azije, ali i drugdje u svijetu, čemu većinom pridonosi brzi razvoj tehnološkog ICT sektora, digitalizacija i s tim povezana pojava novih vrlo traženih i dobro plaćenih zanimanja.

“Porast prihoda donosi i porast povjerenja u turističku i industriju putovanja među potrošačima diljem svijeta, u čemu veliku ulogu sve više imaju ljudi mlađe dobi iz gradova, koji traže nova iskustva na putovanjima i više nego do sada ciljane usluge i specifične turističke proizvode. Kvaliteta se pritom i dalje visoko cijeni, a doživljaj postaje važniji nego prije, čak važniji i od cijene”, kažu iz Euromonitora.

I za ovu godinu također predviđaju rast globalnog turizma, za 5 posto u odnosu na 2017., sa oko 1,4 milijarde međunarodnih turističkih dolazaka, i to najviše zbog, kako kažu, nadograđenih gospodarskih izgleda za velike ekonomije poput SAD-a, Japana i eurozone.

U novim predviđanjima ističu i očekivanja za razdoblje od 2018. do 2023. o rastu prometa niskotarifnih zračnih prijevoznika od oko 6 posto, čime će nadmašiti redovne ‘velike’ prijevoznike, kao i da će do 2023. turistički posrednici u svijetu premašiti prihode od 2.000 milijarde dolara korištenjem digitalnih alata, pogotovo mobilne prodaje.

Turistička industrija u svijetu zadnjih godina pokazuje istodobno veliku dinamičnost razvoja i otpornost na krize, ali i svijest da ne može biti kakva je nekada bila, navodi se u izvješću.

Dodaje se da ekonomija dijeljenja i digitalizacija donose nove poslovne modele, kao i sofisticiranije i sve zahtjevnije potrošače, koji korištenjem novih tehnologija i online kanala ne samo da sve više pretražuju odredišta i rezerviraju usluge na putovanjima nego i traže inspiraciju za putovanja.

“Stoga je pružanje besprijekornog doživljaja na putovanja postalo ključno za konkurentsku prednost svakog odredišta i ponuditelja usluga, kojima u prilagodbi novim trendovima mogu koristiti i umjetna inteligencija (AI), veliki podaci (big data) i računalstvo u oblaku (cloud)”, poručuju analitičari iz Euromonitora. (H)

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design