Euromonitor: Do 2030. rast turističkih međunarodnih dolazaka na 2,4 milijarde

In Iz svijeta
plaza

Turistička industrija u svijetu i u idućim će godinama snažno rasti, pa se do 2030. očekuje oko 2,4 milijarde međunarodnih turističkih dolazaka., u čemu će prednjačiti turisti iz Kine, Francuske i SAD-a, procjenjuje analitička kuća Euromonitor International.

Takva predviđanja kretanja turističkog prometa u svijetu Euromonitor je objavio krajem rujna, a odgovaraju i procjeni da bi svijetom do 2030. moglo putovati oko milijardu stranih turista više nego što ih je putovalo u 2017.

Očekivanja takvog rasta u svjetskom turizmu analitičari te kuće najviše vežu uz porast srednje klase i njihovih prihoda, pogotovo u zemljama Azije, ali i drugdje u svijetu, čemu većinom pridonosi brzi razvoj tehnološkog ICT sektora, digitalizacija i s tim povezana pojava novih vrlo traženih i dobro plaćenih zanimanja.

“Porast prihoda donosi i porast povjerenja u turističku i industriju putovanja među potrošačima diljem svijeta, u čemu veliku ulogu sve više imaju ljudi mlađe dobi iz gradova, koji traže nova iskustva na putovanjima i više nego do sada ciljane usluge i specifične turističke proizvode. Kvaliteta se pritom i dalje visoko cijeni, a doživljaj postaje važniji nego prije, čak važniji i od cijene”, kažu iz Euromonitora.

I za ovu godinu također predviđaju rast globalnog turizma, za 5 posto u odnosu na 2017., sa oko 1,4 milijarde međunarodnih turističkih dolazaka, i to najviše zbog, kako kažu, nadograđenih gospodarskih izgleda za velike ekonomije poput SAD-a, Japana i eurozone.

U novim predviđanjima ističu i očekivanja za razdoblje od 2018. do 2023. o rastu prometa niskotarifnih zračnih prijevoznika od oko 6 posto, čime će nadmašiti redovne ‘velike’ prijevoznike, kao i da će do 2023. turistički posrednici u svijetu premašiti prihode od 2.000 milijarde dolara korištenjem digitalnih alata, pogotovo mobilne prodaje.

Turistička industrija u svijetu zadnjih godina pokazuje istodobno veliku dinamičnost razvoja i otpornost na krize, ali i svijest da ne može biti kakva je nekada bila, navodi se u izvješću.

Dodaje se da ekonomija dijeljenja i digitalizacija donose nove poslovne modele, kao i sofisticiranije i sve zahtjevnije potrošače, koji korištenjem novih tehnologija i online kanala ne samo da sve više pretražuju odredišta i rezerviraju usluge na putovanjima nego i traže inspiraciju za putovanja.

“Stoga je pružanje besprijekornog doživljaja na putovanja postalo ključno za konkurentsku prednost svakog odredišta i ponuditelja usluga, kojima u prilagodbi novim trendovima mogu koristiti i umjetna inteligencija (AI), veliki podaci (big data) i računalstvo u oblaku (cloud)”, poručuju analitičari iz Euromonitora. (H)

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design