Evolucionarno: pranje umjesto brisanja; kada toaletni papir više nije potreban

In Korisno
GROHE_Sens

Rimljani su se služili prstima. Poslije su umakali male spužve u slanu vodu i vezali ih za štapove. U srednjem vijeku upotrebljavala se mahovina, lišće ili stare krpe, a bogatiji su si mogli priuštiti ovčju vunu. Nema sumnje da je prvi „toaletni papir” daleko od tog higijenskog proizvoda koji danas poznajemo, a kojem odaje počast 26. kolovoza na „Međunarodni dan toaletnog papira”.

Međutim, kultura higijene nije stala na papiru. Već je odavno dosegla novu razinu: „pranje umjesto brisanja” nova je krilatica za najintimnije područje osobne njege. Taj novi način razmišljanja, koji je potaknula sve veća popularnost WC-ova s tušem, mijenja svijet.

Revolucionarna higijena na WC-u
Premda je ideja WC-a s funkcijom prskanja i sušenja zrakom (kao što je WC s tušem Sensia Arena proizvođača GROHE) nekima od nas možda i dalje malo čudna, u drugim je kulturama pranje vodom nakon uporabe WC-a uobičajeno kao pranje ruku. WC-ovi s tušem osobito su popularni u Aziji.

U Japanu, primjerice, oni predstavljaju 80 posto svih WC-a. No čak i u Europi, gdje je trend na uzlaznoj putanji prema tržišnom udjelu od pet posto, sve više potrošača napušta stare načine i prestaje upotrebljavati toaletni papir. I to s dobrim razlogom; jer je upravo voda najprirodnije sredstvo za čišćenje. I ne samo da ona pruža bolju higijenu, nego je i nježnija za kožu.

Daleko bolje od uobičajenog: s višom razinom ugodnosti i higijene od konvencionalnih WC-a
Smatra se da WC-ovi s tušem pružaju mnogo višu razinu ugodnosti i higijene od konvencionalnih WC-ova. Nakon uporabe WC-a malene ručice za prskanje s nizom prilagodljivih vrsta mlaznica omogućuju temeljito pranje toplom vodom. Funkcije uklanjanja mirisa i sušenja toplim zrakom osiguravaju maksimalnu osobnu ugodu.

2017-08_GROHE_Infographic_Toilet Paper Day HR

Napredne tehnologije pružaju mnogo svježiji, čišći i ugodniji osjećaj od uporabe toaletnog papira ili vlažnih maramica, što za posljedicu ima ugodnije i čišće iskustvo. Vrsta, intenzitet, temperatura i položaj mlaza vode te vrsta mlaznica i metoda čišćenja mogu se zasebno prilagoditi.

WC s tušem GROHE čak se može prilagoditi s pomoću aplikacije za pametne telefone; pametne postavke koje korisnici znaju cijeniti. Osim toga, WC s tušem nije samo ugodniji za korištenje, on je i bolji za okoliš s obzirom na to da toaletni papir više nije potreban: jasan znak da je pranje bolje od brisanja!

Vjerojatno jedno od najčišćih mjesta na svijetu
„Kraj role” također je sve popularniji u ovoj zemlji. Jedan proizvođač WC-ova s tušem koji je posebno posvećen napretku te promjene je GROHE. Primjerice, ta je tvrtka još prošle godine na tržište stavila WC Sensia Arena, model koji ispunjava zahtjeve izvedbe za kupaonice u Europi.

Dok su prošli modeli uglavnom bili namijenjeni za azijsko tržište s obzirom na izvedbu i tehnologiju, novi WC s tušem Sensia Arena iznenađujuće je minimalistički: intuitivan za uporabu, s čistom i jednostavnom izvedbom. Inovativna površina u obliku čišće keramike na kojoj se gotovo i ne skupljaju bakterije te automatska funkcija čišćenja za ručice za prskanje čine ovaj model vjerojatno najčišćim mjestom na svijetu.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design