Ford već treću godinu zaredom najprodavanija marka gospodarskih vozila u Europi

In Brandovi
transit_Custom_Trend_015

Fordovi vodeći modeli u klasi gospodarskih vozila uživali su rekordnu prodaju i kontinuirani rast tijekom 2017. godine, stoga je Ford već treću godinu zaredom marka broj 1 u Europi.

Navodimo ključna obilježja prodaje gospodarskih vozila u Europi tijekom 2017. godine
Prodano je 352 200 jedinica gospodarskih vozila marke Ford što pokazuje porast od 7,2 posto u donosu na prethodnu godinu, ali i najveću ukupnu prodaju do sada. Ford je, uz tržišnu vrijednost od 13,5 posto i povećanje od 0,3 postotna boda, učvrstio svoju vodeću poziciju na tržištu gospodarskih vozila. Fordova Tranzit obitelj koju čine četiri modela gospodarskih vozila postigla je rekordnu prodaju od 287 600 jedinica.

Predstavljeni su novi modeli Tranzit Custom, Tranzit Connect i Tranzit Courier – dio revolucije proizvoda koja će obnoviti cjelokupnu liniju gospodarskih vozila u Europi tijekom narednih 18 mjeseci. Devet tržišta ostvarilo je rekordni volumen prodaje gospodarskih vozila – Belgija, Češka, Danska, Francuska, Njemačka, Italija, Norveška, Poljska i Ujedinjeno Kraljevstvo. U prodaji gospodarskih vozila u Ujedinjenom Kraljevstvu Ford bilježi 52 godine vodstva te ima većinski udio na tržištu u svim segmentima gospodarskih vozila.

Tijekom godine povećan je volumen prodaje svih pet Fordovih gospodarskih modela. Ford Ranger je najprodavaniji u pick-up segmentu, sa najvećom prodajom do sada od 44 000 jedinice, 15,1 posto više u odnosu na 2016. godinu. Transit Custom je najprodavaniji kombi u svom segmentu (N1) sa sveukupnom prodajom od 123 100 jedinica što je najveći broj do sada od lansiranja na tržište 2012. godine. Ford je predstavio Transit Custom plug-in Hybrid (PHEV) s nultom stopom emisije, u 2018. godini će 20 modela biti dostupno kupcima za testiranje u Londonu.

“Ford će osvježavanjem cjelokupne europske gospodarske linije vozila u idućih 18 mjeseci nastaviti pratiti postavljene rekorde u 2017. godini. S našom najboljom ponudom i uzbudljivim reklamama na vidiku, odlučni smo zadržati europsko poslovanje na najučinkovitiji i najisplativiji način.“ rekao je Hans Schep, Generalni menadžer, Gospodarska vozila, Ford Europe.

You may also read!

Web Summit 2024

Visa prepoznaje kreatore sadržaja kao male poduzetnike

Na Web Summitu Visa je službeno priznala kreatore sadržaja kao male poduzetnike i najavila širenje suradnje s Pharrellom Williamsom. Na

Read More...
Udruženje stranih ulagača izabralo novi Upravni odbor

Udruženje stranih ulagača izabralo novi Upravni odbor

Na svojoj redovitoj godišnjoj skupštini 11. studenog 2024. Udruženje stranih ulagača u Hrvatskoj izabralo je novi Upravni odbor za

Read More...
360 PROmo

360 PROMO domaća shopping aplikacija s akcijskim ponudama hrvatskih trgovaca u 9 mjeseci dosegla gotovo 200.000 korisnika

Svjedoci smo da je u zadnjih nekoliko godina dostupno sve više aplikacija koje korisnici mogu skinuti na svoje mobilne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design