Fortenova grupa dobila dvije prestižne Google Cloud nagrade

In Tvrtke i tržišta
Dragan Mrkajic

Na najpoznatijoj Googleovoj konferenciji – Google Next 2023 u San Franciscu, Fortenova grupi su uručene dvije nagrade za postignuća u ekosustavu Google Clouda – nagrada u industriji maloprodaje (Retail Industry Customer Award) i nagrada za transformaciju talenata (Talent Transformation Award). Nagrade je u ime Fortenova grupe preuzeo Dragan Mrkajić, direktor za Data & AI strategiju Fortenova grupe.

Fortenova grupa je tako među velikim brojem korisnika Google Cloud platforme u svijetu prepoznata zbog svojih postignuća u uspješnoj primjeni napredne analitike i umjetne inteligencije u svojim operativnim kompanijama – Konzumu Hrvatska, Mercatoru Slovenija i Mercatoru Srbija, a sve s ciljem razvoja vodećih tehnoloških rješenja u industriji maloprodaje.

“Nagrade „Google Cloud Customer Awards“ prilika su za odavanje priznanja najinovativnijim, tehnički najnaprednijim transformativnim implementacijama clouda u svim industrijama, iz cijelog svijeta, izgrađenima na našoj platformi”, rekao je Brian Hall, potpredsjednik marketinga proizvoda i industrije u Google Cloudu. “Želim čestitati Fortenova grupi na osvajanju ove nagrade kojom se pokazuje kao vodeći inovator u industriji.“

Prestižna nagrada za korisnike u maloprodaji svjedoči o izuzetnoj upotrebi Google Cloud tehnologije u predviđanju potražnje za svježim proizvodima, optimizaciji asortimana i maksimiziranju učinkovitosti promotivnih aktivnosti, što na kraju potiče rast i zadovoljstvo kupaca. Naravno, to prati i strateško upravljanje timovima i talentima o čemu svjedoči osvojena nagrada za transformaciju talenata. Priznanje je to za uspješne inicijative usmjerene na rješavanje izazova pri izgradnji svog tima talenata za realizaciju najzahtjevnijih analitičkih rješenja na tržištima srednje i istočne Europe.

„Zahvaljujemo Googleu Cloudu na partnerstvu. Ove nagrade su samo dodatni podstrek za ostvarenje cilja – da nam strojno učenje i umjetna inteligencija osiguraju maksimalnu vrijednost podataka kojima raspolažu sve naše kompanije. Time ćemo značajno povećati brzinu donošenja odluka, brže provjeravati valjanost poslovnih ideja i kao rezultat toga –mijenjati i poboljšavati naše poslovne modele na korist svih naših kupaca“ – komentirao je Fabris Peruško, član Upravnog odbora i glavni izvršni direktor Fortenova grupe.

Korištenjem analitike podataka i strojnog učenja, Fortenova grupa DataLab je kao Centar izvrsnosti za umjetnu inteligenciju u cijeloj Grupi, radio na modelima optimizacije asortimana proizvoda i promotivnih strategija te poboljšanje sposobnosti predviđanja potražnje za svježim proizvodima. Dokazano je kako rješenja s umjetnom inteligencijom mogu generirati značajnu poslovnu vrijednost.

Tako je AI modul Advanced Promo Optimizer kroz niz A/B testova provedenih u maloprodajnom poslovanju u Srbiji pokazao povećanje promotivne marže za otprilike 0,5 bodova. Assortment Recommender AI modul, testiran u više od 60 trgovina u Hrvatskoj, pokazao je postepeni rast prodaje od 1-3 posto na testiranim kategorijama dok model predviđanja za kategoriju voće i povrće, kroz smanjenje otpada i nedostupnosti robe, u 65 posto trgovina pokazuje poboljšanje profitabilnosti od cca 8 posto. Model je trenutačno implementiran u više od 500 trgovina u Hrvatskoj.

„Ova postignuća odražavaju zajedničke napore naših maloprodajnih tvrtki i Fortenova grupa DataLab-a u koji smo uspješno regrutirali novi tim data scientista, za uspješnim izlaskom na globalnu scenu. S podacima i umjetnom inteligencijom u središtu našeg poslovanja, uzbuđeni smo zbog onoga što nas čeka, jer nastavljamo pružati inovativna rješenja i oblikovati budućnost. Čestitam cijelom timu.“ – izjavio je Bojan Radlović, Chief Digital Officer u Fortenova grupi.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design