Franck Cappuccino party: predstavljeni novi osvježavajući kokteli za ljetnu sezonu

In Promocije / novi proizvodi
Cappuccino

Hrvati godišnje popiju čak 35 milijuna Franck Cappuccino instant napitaka čiji su najveći potrošači većinom mladi u dobi od 18 do 24 godine. Istraživanja u Hrvatskoj i EU pokazuju kako potrošači traže desertnost i raznolikost okusa u kategoriji instant cappuccina, a Franck odgovara sa stalnim inovacijama u okusima linije Franck Cappuccino.

Franck je na terasi zagrebačkog kluba Roko predstavio osvježavajuće ljetne koktele napravljene s Franck instant Cappuccino okusima koje su Franckovi baristi osmislili za nadolazeću ljetnu sezonu.

Uz stalne inovacije u razvoju proizvoda, što je rezultiralo velikim izborom okusa Franck Cappuccina, kompanija je usmjerena i na stalne inovacije u pripremi i konzumaciji svojih napitaka slijedom čega su prije nekoliko godina predstavljene hladne verzije Franck Cappuccino napitaka. Potrošači su odlično prihvatili ove osvježavajuće, desertne napitke pa tako prodaja instant Franck Cappuccina u ljetnoj sezoni u prosjeku bilježi porast od čak 20 posto.

Godišnje se u Hrvatskoj popije čak 35 milijuna Franck Cappuccino napitaka. Prema istraživanju koje je Franck proveo prošle godine, prosječna obitelj najčešće kupuje više okusa, a konzumenti Franck Cappuccina su primarno mladi u dobi od 18 do 24 godine i u tom segmentu Franck je prvi izbor kod potrošača. Franck Cappuccino najčešće se konzumira tijekom druženja u kafiću ili kod kuće, među omiljenim je studentskim napitcima, te potrošače često asocira na opuštanje i desert.

Na europskome tržištu, u instant cappuccino kategoriji prevladava trend prema kojem retail brendovi lansiraju sve više desertnih napitaka od kave (tzv. „dessert-style coffee“) koje potrošači percipiraju kao dobru zamjenu za desert, što je u skladu s Franckovom strategijom za ovu kategoriju.

Tri nova ljetna koktela koji su predstavljeni Moonlight Glimmer, Tropic Paradise i Summer Fling ovo će ljeto biti dostupni u više od 2000 kafića diljem Hrvatske, a lako ih je pripremiti i kod kuće. Recepti s uputama za pripremu dostupni su na www.franck.eu.

Koktelu Moonlight Glimmer baza je Franck Cappuccino Vanilla Cream s dodatkom mlijeka, džema od šumskog voća i kremastog likera, Tropic Paradise sadrži Franck Cappuccino Kokos i Bijelu čokoladu s dodatkom keksa, banana, bijelog ruma, mlijeka i likera od kave, dok se Summer Fling spravlja od Franck Cappuccino Irish Creama u kombinaciji s oreo keksima i mlijekom.

Osim u Zagrebu tijekom ljeta Franck će organizirati Summer Ice Cappuccino party i u ostalim gradovima: 4. srpnja u Beach baru Bamboo u Zadru, 5. srpnja u Hotelu Jadran u Splitu te 26. srpnja u Beach baru Chupacabra u Fažani, sve s početkom u 15 sati.

You may also read!

PEVEX

PEVEX otvorio novi prodajni centar u Poreču

PEVEX d.d., 1. hrvatski trgovački lanac, danas je kupcima otvorio 30. prodajni centar, u Poreču. Na gotovo 5.000 četvornih

Read More...
Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Hrvatska nastavlja graditi imidž vrhunske destinacije u segmentu premium putovanja na ovogodišnjem izdanju sajma International Luxury Travel Market (ILTM)

Read More...
brnjac

Brnjac i Tzitzikostas: „Za konkurentno EU ugostiteljstvo i turizam”

U organizaciji hrvatske zastupnice Nikoline Brnjac u Europskom parlamentu održana je konferencija povodom Europskog dana ugostiteljstva, koja je okupila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design