Franšize za rast poslovanja i internacionalizaciju

In Konferencije / savjetovanja
fransiza

Kako da franšizom širite svoje poslovanje poslušajte na 15. Međunarodnom franšiznom forumu FIP 25.2.21. u 10 sati, online.

Razina znanja o franšiznom načinu poslovanja u Hrvatskoj relativno je niska. S toga ne čudi što još uvijek malen broj domaćih poduzetnika koji se okreću ovoj strategiji rasta poslovanja. Jedan od razloga zašto je franšizno poslovanje još uvijek nedovoljno prepoznao u Hrvatskoj je taj što vlada predrasuda da je to način poslovanja namijenjen velikim kompanijama. No, samo je 5% mega svjetskih franšiznih brendova. Ostali su narasli iz malih biznisa i internacionalizirali svoje poslovanje. Neki od naših primjera su i Carwiz i Surf’n’fries.

Kao strategija rasta poslovanja franšize su odlične upravo za mala poduzeća kako bi povećali svoj udio na tržištu stvaranjem franšiznog lanca s minimalno uloženog kapitala. Kad kažemo minimalno uloženog kapitala, mislimo na osnovna tri resursa koji se moraju osigurati kod odluke za širenje poslovanja. To su kapital, vrijeme i motivirani menadžment. Ta osnovna tri resursa kod franšiznog načina poslovanja osigurava kupac franšize.

Saznajte sve o franšiznom načinu poslovanja na 15. Međunarodnom Franšiznom Forumu FIP koji će se održati 25.2.21. u 10 sati on line i pogledajte hrvatske snimke hrvatskih uspješnih franšiza koje su već internacionalizirale svoje poslovanje ili upravo kreću.

Organizatori Foruma su HRVATSKA UDRUGA ZA FRANŠIZNO POSLOVANJE FIP, CENTAR ZA FRANŠIZE OSIJEK, a partner događaja je Ekonomski Fakultet Osijek. Medijski pokrovitelji: poslovni FM, Suvremena trgovina, Poslovni savjetnik, Udruga Glas poduzetnika i portal Women in Adria.

Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete na linku: https://forms.gle/zgqfVHGbvHRjGQZE7

program

Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete na linku: https://forms.gle/zgqfVHGbvHRjGQZE7

Piše: dr.sc. Ljiljana Kukec

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design