Grupa Podravka u prvom polugodištu ostvarila 1.951,2 milijuna kuna prihoda od prodaje

In Tvrtke i tržišta
Podravka

Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom polugodištu 2017. godine iznosili su 1.951,2 milijuna kuna. Na kretanje ukupnog prihoda od prodaje u Grupi Podravka, koji je niži u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 37,4 milijuna kuna, značajno je utjecao izostanak prihoda Pića koji je u prvom polugodištu 2016. godine iznosio 37,2 milijuna kuna te izostanak jednokratnog prihoda Mesnog programa koji je u istom razdoblju godinu ranije iznosio 13,7 milijuna kuna s osnove natječaja za isporuke robnih rezervi.

Ukoliko bi samo izuzeli navedeni utjecaj Pića i Mesnog programa, prihodi Grupe Podravka ostvaruju rast od oko 1 posto.

Grupa Podravka ostvarila je u promatranom razdoblju gotovo 70 posto prihoda od prodaje na inozemnom tržištu. Kada je pak riječ o prihodima od prodaje po regijama, vrijedi istaknuti kako je u regiji Europa zabilježen rast prihoda od prodaje u iznosu od 4 posto, u regiji Rusija i ZND od 8,7 posto te u regiji Nova tržišta od 5,5 posto dok je Adria regija jedina regija koja je ostvarila niže prihode od prodaje u iznosu od 4,7 posto.

Ostvarena bruto dobit u prvom polugodištu iznosi 689,3 milijuna kuna, a neto dobit 24,8 milijuna kuna. Najveći utjecaj na smanjenje iskazane neto dobiti imali su, između ostalog, veći troškovi realiziranih opcijskih dionica u odnosu na usporedno razdoblje (+9,3 milijuna kuna), viši troškovi otpremnina u odnosu na usporedno razdoblje (+22,4 milijuna kuna) te niža profitabilnost Grupe Žito u odnosu na isto razdoblje godinu ranije (- 21 milijuna kuna).

Kada je riječ o strateškim poslovnim područjima Grupe Podravka, segment Prehrane ostvario je 1.544,4 milijuna prihoda od prodaje. Na nižu razinu prihoda od prodaje, osim već spomenutih negativnih utjecaja Pića i Mesnog programa, utjecale su niže narudžbe smrznutog povrća na tržištu Rusije, poremećaji na tržištima regije Adrija uslijed izvanrednih okolnosti povezanih s najznačajnijim kupcem, pritisci u Pekarstvu na tržištu Slovenije te prošlogodišnje promjene distributera u Zapadnoj Europi koji je još u postupku preuzimanja kanala prodaje.

Segment Farmaceutike ostvario je 406,8 milijuna kuna, što predstavlja rast od 7,3 posto u odnosu na usporedno razdoblje prethodne godine. Na navedeni rast prodaje najviše su utjecali vlastiti brendovi koji su ostvarili rast prihoda od 8,3 posto.

Prosječna dnevna cijena dionice Podravke u promatranom razdoblju bila je 12,4 posto viša u odnosu na usporedno razdoblje, a istodobno je došlo i do rasta prosječnog dnevnog broja transakcija, količina i dnevnog prometa.

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design