Heinekenu u prvom polugodištu porasli prihodi, ali pala neto dobit

In Tvrtke i tržišta
Heineken

Proizvođač piva Heineken u ponedjeljak je izvijestio o snažnom rastu prihoda u prvoj polovini godine, ali i 1,4-postotnom padu neto dobiti – na 936 milijuna eura, zbog većih troškovima pakiranja.

U prvih šest ovogodišnjih mjeseci prihodi od prodaje porasli su za 5,9 posto u usporedbi s istim razdobljem lani, na 13,6 milijardi eura, izvijestio je taj drugi najveći proizvođač piva u svijetu. Glavni pokretač 6,9-postotnog rasta obujma prodaje piva brenda Heineken bila je potražnja za bezalkoholnim pivima.

Troškovi sirovina nizozemske kompanije u navedenom su razdoblju porasli za 8,5 posto, uglavnom zbog viših cijena aluminija koji se koristi u izradi ambalaže. Istovremeno, povećani su troškovi poslovanja zbog ulaganja u internetsku trgovinu, IT nadogradnju i sponzorstva.

U prvoj polovini godine prodaja piva porasla je u svim regijama osim u Europi, gdje je bila pogođena lošim vremenskim uvjetima i nepovoljnom usporedbom s prošlogodišnjim rezultatima kada je značajno povećana prodaja zbog svjetskog nogometnog prvenstva.

Operativna dobit porasla je u prvom polugodištu za 0,3 posto, na 1,78 milijardi eura. Heinekenu je pomogla snažna prodaja u Vijetnamu, njegovom drugom najprofitabilnijem tržištu, te u Brazilu.

Također, iz Heinekena su dodali kako je od kraja travnja postalo aktivno partnerstvo s tvrtkom China Resources Beerom, što im sada omogućava pristup brzorastućem tržištu vrhunskog piva u Kini. (H)

You may also read!

Potencijal za suradnju s Francuzima nikad veći

Potencijal za suradnju s Francuzima nikad veći

Vodeće hrvatske i francuske tvrtke s predstavnicima najviše razine upravljanja u Parizu dogovaraju nove suradnje na Hrvatsko-francuskom forumu. U

Read More...
turizam

U studenome manje turista i noćenja, u 11 mjeseci zadržan plus

Hrvatsku je u studenom posjetilo 424 tisuće turista ili 7 posto manje nego u studenom 2024., a ostvarenih gotovo

Read More...
Tuš WC

Kako izgleda moderna kupaonica?

Pregled kupaonskih trendova Dok se opraštamo od još jedne godine, vraćamo se najistaknutijim kupaonskim trendovima koji su oblikovali 2025. U

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design