Hrvati pojeli više od 10 milijuna PIK-ovih ćevapa za vrijeme prvenstva

In Istraživanja
pik

Ćevapi, kobasice i mesni naresci bili su neizostavan dio navijačke atmosfere

Za vrijeme trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva, PIK Vrbovec prodao je više od 10 milijuna ćevapa, više od 2,2 milijuna pakiranja mesnih narezaka i preko 2 milijuna kobasica.

Iako brojke samo po sebi zvuče impozantno još više dobivaju na težini kada ih usporedimo s rezultatima prodaje u božićno vrijeme kada se kobasice tradicionalno jedu u povećanim količinama. Naime, za vrijeme trajanja adventa u Zagrebu Hrvati su pojeli više od 700.000 PIK-ovih kobasica, a za vrijeme prvenstva ta brojka je gotovo 3 puta više porasla, prodano je više od 2 milijuna kobasica.

Kada je riječ o narescima, za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva prodano je preko 2,2 milijuna pakiranja narezaka. Prodaja trajnih narezaka raste za 30%, a prvi izbor potrošača su Zimska i Čajna.

Iz PIK Vrbovca poručuju kako je kompanija u ovom razdoblju zabilježila rast u količini prodanih proizvoda veći od 10%. Direktor marketinga, Boris Jaranović, dodatno je istaknuo: „Brojke pokazuju da je PIK bio prvi izbor Hrvata koji im je davao snagu za navijanje i bezrezervnu podršku našim nogometašima. Drago nam je što smo bili važan dio proslave naših sugrađana i svih navijača, i mi u PIK-u smo ponosni na naše vatrene, njihov primjer upornosti i borbe do zadnjeg trena zaista nam treba biti primjer svima.“

PIK Vrbovec vodeća je mesna kompanija u Hrvatskoj i regiji koja proizvodi crveno meso i prerađevine od crvenog mesa. Svojom proizvodnjom PIK Vrbovec zadovoljava 40 posto domaćih potreba za crvenim mesom, a sve je prisutniji i u regiji kroz izvoz.

You may also read!

Erste bank

Erste Group osvojio nagradu časopisa Euromoney za najbolju banku u CEE regiji

Erste Group ponovno je prepoznat kao „najbolja banka u srednjoj i istočnoj Europi“ od strane stručne publikacije Euromoney u

Read More...
Dalibor Kratohvil

Sustavnim preprekama ograničeno ravnopravno sudjelovanje obrtnika u EU fondovima

Vrijeme za prilagodbu: kako bolje uključiti obrtnike u novo financijsko razdoblje EU fondova Krajem 2024. HOK je proveo analizu iskorištenosti

Read More...
pbz

U sklopu projekta „Činim dobro svaki dan“ i Visa kartice sa srcem, PBZ grupa donirala gotovo 60.000 eura Klinici za dječje bolesti Zagreb

PBZ Card, vodeći izdavatelj kreditnih kartica na hrvatskome tržištu, i Visa, svjetski lider u digitalnim plaćanjima, potpisali su novi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design