Hrvatska pošta predstavlja novi vizualni identitet

In Brandovi
Hrvatska pošta predstavlja novi vizualni identitet

Hrvatska pošta od danas posluje s novim logotipom i vizualnim identitetom. Polazeći od metoda i načela suvremenog dizajna te iskustava velikih međunarodnih korporacija, stari logotip Hrvatske pošte je redizajniran i reduciran na osnovne forme.

Ovaj pristup promjeni vizualnog identiteta tvrtke rezultirao je prepoznatljivim oblikom poštanskog roga koji oduvijek simbolizira poštansku djelatnost. Ujedno ostvaruje i novu asocijaciju koja je u skladu s vremenom u kojem živimo, a to je simbol geolokacijske oznake (engl. location pin). U postupku novog brendiranja Hrvatske pošte sačuvane su razlikovne specifičnosti tvrtke poput boje i simbola, a logotip je istodobno osuvremenjen.

Ivan Čulo, predsjednik Uprave Hrvatske pošte: „Hrvatska pošta se u posljednjih nekoliko godina bitno promijenila. Ulažemo u ljude i poslovanje, okrećemo se brojnim digitalnim supstitutima poštanskih usluga, a razvijamo i nove. Modernizacija logotipa simbolički označava početak novog doba Hrvatske pošte. Nova pošta je vodeća logistička tvrtka s najmodernijim sortirnim centrom u ovom dijelu Europe. Pružamo suvremene, digitalne usluge, a u skladu sa Strategijom Pošta2022. fokusirani smo na temeljno poslovanje i digitalizaciju kao važnu filozofiju razvoja.“

„U postupku rebrandinga Hrvatske pošte željeli smo sačuvati sve razlikovne elemente brenda poput boje i karaktera znaka te mu istovremeno dati suvremen i novom digitalnom vremenu prikladniji oblik“, pojasnio je nagrađivani dizajner Boris Malešević, koji je autor novog logotipa.

Hrvatska pošta već je dvije godine u velikom investicijskom ciklusu. Najvažnije ulaganje, vrijedno 350 milijuna kuna, gradnja je novog sortirnog centra pokraj Velike Gorice. Preseljenje u najmodernije logističko središte u ovom dijelu Europe samo što nije počelo. Završetak gradnje najveće kapitalne investicije u povijesti Hrvatske pošte pravi je trenutak za promjenu vizualnog identiteta tvrtke.

S obzirom na veličinu i rasprostranjenost mreže od 1016 poštanskih ureda diljem Hrvatske, izmjena logotipa provodit će se kroz određeni vremenski period. U prvoj fazi novi će vizualni identitet biti primijenjen na najvećim i najfrekventnijim poštanskim uredima te na dijelu voznog parka.

You may also read!

Globalna utrka u generativnoj AI: Kina vodi u korištenju, SAD u implementaciji, dok Europa kaska

Globalna utrka u generativnoj AI: Kina vodi u korištenju, SAD u implementaciji, dok Europa kaska

Vođe su zabrinuti zbog nedostatka razumijevanja, poslovne strategije te nedovoljne količine podataka i pripremljenosti za regulaciju; dok su primarni

Read More...
IKEA povlači određene VARMFRONT prijenosne punjače zbog opasnosti od požara

IKEA povlači određene VARMFRONT prijenosne punjače zbog opasnosti od požara

IKEA potiče sve kupce koji posjeduju VARMFRONT prijenosni punjač od 10 000 mAh (broj modela E2038) s oznakom datuma

Read More...
Najmasovniji skok u more nastavlja tradiciju dobre zabave i pomaganja zajednici

Najmasovniji skok u more nastavlja tradiciju dobre zabave i pomaganja zajednici

Petnaesti skok sa zadarske rive, dm Zadar jump, održat će se u subotu 27. srpnja na zadarskoj rivi, najavljeno

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design