Hrvatske tvrtke na sajmu poljoprivredne mehanizacije

In Sajmovi i izložbe
poljoprivredna mehanizacija

Zahvaljujući sajmovima tvrtke izvoze preko 70% proizvodnje

Hrvatska gospodarska komora i ove godine organizirala je zajedničko predstavljanje hrvatskih izlagača na 43. Međunarodnom sajmu poljoprivredne mehanizacije EIMA 2018, koji se od 7. do 11. studenoga održava u Bologni, Italija. Predstavljanje je i ove godine organizirano u suradnji s Klasterom poljomehanizacije d.o.o. iz Osijeka koji okuplja ključne proizvođače poljoprivredne mehanizacije u Hrvatskoj.

Na zajedničkom izložbenom prostoru od 95m2 svoje proizvode predstavile su hrvatske tvrtke Hittner d. o. o. iz Bjelovara, proizvođač poljoprivrednih i šumskih traktora i kosilica, Megametal d.o.o. iz Nedelišća, proizvođač traktorskih priključaka, Klaster poljomehanizacije d.o.o. putem kataloga svih proizvođača koje okuplja, POD d.o.o. iz Dežanovca, proizvođač opruga za poljoprivredne strojeve, i Hidraulika Kutina d. d. iz Kutine, proizvođač hidrauličnih dijelova. Sve tvrtke članice su Klastera poljomehanizacije d. o. o. s kojim HGK ima dugogodišnju suradnju na zajedničkoj promidžbi poljoprivredne mehanizacije.

„Kontinuiranim izlaganjem tvrtke proizvođači poljoprivredne mehanizacije postale su prepoznate na stranim tržištima. Sajam EIMA pruža mogućnost predstavljanja proizvoda hrvatske poljoprivredne mehanizacije tržištu Italije, šire mediteranske regije kao i tržištu zemalja sjeverne Afrike, koje gravitira ovome sajmu,“ rekla je Gordana Ribarić iz Sektora za industriju HGK, napomenuvši da je tijekom trajanja sajma održano niz sastanaka s predstavnicima inozemnih udruženja poljoprivredne mehanizacije iz Italije (Federunacoma), Turske (Tarmakbir) i s predstavnicima sajma poljoprivredne mehanizacije Sima iz Francuske i Agrosalon iz Rusije.

Direktor Klastera poljomehanizacije d.o.o. iz Osijeka Željko Erkapić rekao je da su sajmovi i dalje nezamjenjiv kanal i način za prodaju poljoprivredne mehanizacije. „To je oprema koju nije lako prodati drugim načinom. Radi se o proizvodima koje potencijalni kupac ili zastupnik mora moći fizički vidjeti. Zahvaljujući nastupima na inozemnim sajmovima tvrtke proizvođači poljoprivredne mehanizacije sada izvoze preko 70% svoje proizvodnje i ovaj udio se i dalje povećava,“ rekao je Erkapić.

Sajam EIMA bienalnoga je karaktera i iza sajma Agritechnica u Hannoveru drugi je europski sajam poljoprivredne mehanizacije po važnosti i veličini, naročito značajan za europsko južno područje Mediterana i zemlje sjeverne Afrike. Na prethodno održanom sajmu 2016. godine sudjelovalo je 1795 izlagača iz 45 zemalja, a sajam je obišao tada rekordni broj od više od 284 849 posjetitelja iz 130 zemalja. Organizatori predviđaju da će ovogodišnje izdanje premašiti sve dosadašnje brojke. Sajam prati čitav niz popratnih događaja, konferencija, seminara i radionica. Veliki interes na sajmu pokazan je za EIMA Campus namijenjenim studentima i EIMA Digital gdje se predstavljaju suvremene tehnologije 4.0 za mehanizaciju (dronovi, GPS, senzori, vremenske CPU stanice, itd.).

U organizaciji HGK ovo je četvrto zajedničko predstavljanje hrvatskih proizvođača poljoprivredne mehanizacije na sajmu EIMA te ukupno dvanaesto zajedničko sudjelovanje proizvođača poljoprivredne mehanizacije u organizaciji HGK i Klastera. Do sada su se proizvođači poljoprivredne mehanizacije predstavili na sajmovima u Meknesu, Aradu, Moskvi, Alžiru i Hannoveru. Članice HGK u suradnji s Klasterom poljomehanizacije d.o.o., Osijek već planiraju daljnje aktivnosti promidžbe i za sljedeću godinu na sajmu Agritechnika u Hannoveru, koji će se održati od 10. do 16. studenoga 2019. godine.

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design