Hrvatski proizvodi sve traženiji u Europi

In Izvoz
SPAR

Rekordnih 170 milijuna eura prometa postigli hrvatski proizvodi putem SPAR prodajne mreže u Austriji, Italiji, Mađarskoj i Sloveniji.

Hrvatski proizvođači i dalje ostvaruju izvrsne rezultate kada je riječ o prodaji vlastitih proizvoda kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj. Ukupni izvoz hrvatskih proizvoda u inozemnim trgovinama SPAR-a u navedenim europskim zemljama porastao je za 16% u odnosu na 2022. godinu za gotovo 25 milijuna eura, dok je ukupni ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz SPAR maloprodajnu mrežu 170 milijuna eura.

Najveći porast izvoza u 2023. zabilježen je u Italiji gdje je značajno rasla prodaja poznatih hrvatskih proizvoda poput bakalara na bijelo, kojeg za SPAR Premium vlastitu marku proizvodi tvrtka Alden d.o.o. iz Istre. Porast je zabilježen i na austrijskom tržištu, a glavne zvijezde na tom tržištu su lepinje malog hrvatskog dobavljača Pekara Tome d.o.o. U prilog kvaliteti proizvoda govori i činjenica da je prodano više od 4,3 milijuna komada lepinja. Mađari najviše vole sve vrste sladoleda proizvođača Ledo, dok najveći rast izvoza u Sloveniju ostvaruje Violeta d.o.o. s toaletnim papirom i pelenama.

„Ponosni smo na našu ulogu u podršci hrvatskim proizvođačima koji im pružamo u SPAR prodajnoj mreži u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj. Na ovaj način im nudimo bitan kanal distribucije prema Europi i potičemo međunarodnu konkurentnost domaćih proizvoda. Posebno nas veseli i to što, na ovaj način domaći, hrvatski poduzetnici proizvodnjom za SPAR vlastite marke ulaze na europsko tržište“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kvaliteta hrvatskih proizvoda prepoznaje se i kroz proizvode vlastite marke koje za SPAR Hrvatska proizvode hrvatski dobavljači, a vole ih kupci u Austriji i Sloveniji. I dok Austrijanci vole ajvar, bilo da se radi o robnoj marci SPAR ili S-BUDGET, petit kekse i čajne kolutiće također S-BUDGET vlastite marke, njihovu ljubav prema mlincima dijele i Slovenci kojima su S-BUDGET mlinci, uz SPAR slane štapiće punjene kikirikijem, najprodavaniji artikli.

You may also read!

Mesna industrija Ravlić postaje dio Žito grupe

Mesna industrija Ravlić postaje dio Žito grupe

Ovo strateško partnerstvo, kojim Žito d.d. postaje većinski vlasnik Mesne industrije Ravlić, dat će novi zamah uzgoju svinja i

Read More...
ufi

Generalna skupština CEFA-e 2025. u Solunu: Novo vodstvo, strateška vizija i novo poglavlje povodom 30. obljetnice CEFA-e

Centralnoeuropski sajamski savez (CEFA) danas je obilježio svoju 30. obljetnicu tijekom značajne Generalne skupštine održane u Solunu, u organizaciji

Read More...
Superprodavac

U susret jubilarnoj, petnaestoj po redu prodajnoj konferenciji Superprodavač

Sandra Mihelčić, u susret jubilarnoj, petnaestoj po redu prodajnoj konferenciji Superprodavač: Prvo klikni pa reci „HOP“ – kako prodavati

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design