Hrvatski turizam ima potencijal za širenje sezone kroz kulturni, aktivni i gastro turizam

In Konferencije / savjetovanja
Hrvatski turizam ima potencijal za širenje sezone kroz kulturni, aktivni i gastro turizam

Drugi dan internacionalne konferencije 365 dinamičnim i intenzivnim programom potvrdio je sve najave o iskoraku u organizaciji i novoj formi konferencije, koja je kroz konkretne podatke i istraživanja koja su argumentirali turistički stručnjaci, potvrdila da hrvatski turizam ima potencijal za širenje sezone kroz kulturni, aktivni i gastro turizam.

Prema analizi aktualnih BIG DATA podataka globalne anlitičke tvrtke Marbian, Hrvatska ima ogroman potencijal za proširenje sezone i podizanje turizma u periodu jesen-proljeće u segmentima kulturnog, gastro, aktivnog i turizma s aktivnostima u prirodi te zdravstvenog turizma za kojeg su turisti najviše zainteresirani, tvrdi Carlos Cendra Cruz, glavni analitičar španjolskog Marbiana.

Denis Ilić, kreator ponude G Adventures, jedne od najznačajnihjih globalnih agencija za prodaju doživljaja za male grupe, nadovezao se na analizu konkretnim prijedlozima ponude u nekoliko potencijalih segmenata koji bi se mogli odmah ponuditi tržištu u pred i po sezoni i stavio je naglasak na luksuzni biciklizam, planinarenje, kulturna iskustva, sportski turizam i wellbeing turizam.

Press panel s uglednim novinarima i urednicima iz sfere turizma donio je također konkretne prijedloge, a u sklopu konferencije održan je prvi b2b marketplace s naglaskom na cjelogodišnji turizam. Konferencija je u suradnji s New Deal Europom dovela u Hrvatsku 28 globalnih buyera, koji su s četrdesetak domaćih regionalnih predstavnika najvećih hotelskih kuća i agencija održali gotovo 500 sastanka te pokrenuli suradnje koje će osigurati dolazak gostiju tijekom cijele godine, a sudjelovalo je više od 70 delegata iz 19 država.

„Ako bih turizam trebala opisati jednom riječju, to bi bila riječ promjena. Dugo vremena uživali smo u kontinuiranom rastu turizma bez prevelikih stresova, a onda u samo nekoliko godina, industrija se našla pod pritiskom velikih promjena – COVID pandemija, rat u Europi, klimatske promjene i manjak radne snage. Budućnost turizma moramo razvijati u smjeru održivog i odgovornog poslovanja, kreativnog razvoja i značajnog uključivanja mladih generacija u kreiranje ponude te ih ohrabrivati na razmišljanje i djelovanje „izvan okvira“. Prvo smo svjedočili svjetskoj pandemiji, pa ratu u Europi. Klimatske promjene i manjak radne snage su također dva faktora koja značajno obilježavaju razvoj industrije. Posljednjih nekoliko godina bilo je puno razgovora o održivosti, izdržljivosti i digitalizaciji – izazovi na koje je potrebno adekvatno odgovoriti na kreativan i inovativan način. Kako bi kreirali sigurnu budućnost, moramo promijeniti perspektivu, izaći iz zone komfora i okrenuti se kreativnijim načinima razvoja industrije i uključiti think big pristup“ zaključila je Ivana Kolar, organizatorica konferencije i CEO Julius Rosea.

“Tourism 365 postao je jedna od najvažnijih konferencija u regiji, a broj i kvaliteta sudionika danas to dokazuje. Ove godine na konferenciji također ugošćujemo tridesetak kupaca, stručnjaka za putovanja i međunarodnih autoriteta, što konferenciji daje veliku međunarodnu vrijednost i dokazuje da turistički sektor širom svijeta počinje prepoznavati Hrvatsku kao destinaciju cjelogodišnjeg turizma s dobro uspostavljenom turističkom infrastrukturom. New Deal Europe prepoznat je kao značajan regionalni organizator B2B susreta u području turizma u jugoistočnoj Europi. Ponosni smo što smo partneri s Juliusom Roseom na ovogodišnjoj konferenciji i nadamo se da će ovo postati najvažniji B2B događaj u turističkoj industriji u Hrvatskoj“, istaknuo je Robert Dee, iz tvrtke New Deal Europe.

Marketplace je zainteresirao predstavnike najvećih hotelskih kompanija u Hrvatskoj, a pored njih sudjelovali su i predstavnici Hrvatske turističke zajednice i predstavnici TZ grada Zagreba. Između ostalih, to su Valamar, Liburnia, Aminess, Bluesun, Lošinj i brojni drugi te čitav niz agencija poput Obzora, Unilinea i drugih.

Tijekom cijele konferencije nametnula se tema o važnosti prilagodbe novim tehnologijama i generacijama pa su parelelelno s b2b održane dvije odlične edukativne radionice – kako poslovati sa Z generacijom u organizaciji Crew ekipe Daria Marčaca i Velue design te Storytelling u organizaciji Horwath HTL i Storylinea o izgradnji doživljaja u destinaciji.

Ovime je TOURISM 365 značajno podigao ljestvicu u organizaciji turističkih poslovnih susreta i još jednom ukazao na ogromni potencijal cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj i regiji.

You may also read!

Vedrana Jelušić Kašić

Vincek postaje četvrto poduzeće na domaćem tržištu kapitala

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Elon Musk

Walter Isaacson: Elon Musk – Fascinantna biografija najkontroverznije osobe današnjice

„Kao dijete u Južnoj Africi Elon Musk upoznao je bol i naučio ga je preživjeti. Kad je imao dvanaest

Read More...
Erste bank

Erste Group nastavlja sa solidnim rezultatom u trećem tromjesečju

U prvih devet mjeseci 2024. Erste Group Bank AG ostvario je operativnu dobit u iznosu od 4,51 milijarde eura.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design