Hrvatski turizam predstavlja se na poslovnom turističkom sajmu u Riminiju

In Iz svijeta
turizam

Na tržištu Italije posezonska turistička promocija Hrvatske usmjerena je na turističke proizvode vezane za nautiku, kulturu, zdravlje i wellness, za što se, kao i ukupnu ponudu, dosta zanimaju talijanski partneri i na najvećem poslovnom turističkom sajmu u toj zemlji TTG Travel Experiences otvorenom u srijedu u Riminiju, izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a.

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Milanu organiziralo je nastup Hrvatske, a uz HTZ na sajmu svoju ponudu predstavlja i osam suizlagača – turističke zajednice Zagreba i Kvarnera, tvrtke Jadrolinija i Croatia Airlines te nekoliko agencija i hotelijera.

Sajam TTG Travel Experience u Riminiju održava se od 10. do 12. listopada, prvenstveno je namijenjen profesionalcima iz turističke industrije i donosi aktualne trendove, a na njemu se predstavlja 2.100 izlagača iz 150 destinacija svijeta.

Na sajmu se, osim opće ponude, predstavljaju se i posebni programi za nadolazeću turističku godinu.

“Tržište Italije tradicionalno se nalazi među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet. To potvrđuju i rezultati za prvih devet mjeseci ove godine tijekom kojih nam je iz te zemlje došlo 1,1 milijun turista, koji su ostvarili više od 5 milijuna noćenja. To su porasti od 3 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje”, ističe u priopćenju direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Posebice izdvaja dobre rezultate u rujnu tijekom kojega je u Hrvatsku došlo 90 tisuća talijanskih turista, što je čak 25 posto više nego u lanjskom rujnu, a s 370 tisuća noćenja bilježe porast za 15 posto.

Direktorica Predstavništva HTZ-a u Milanu Viviana Vukelić ističe da talijansko tržište tradicionalno pokazuje dobro zanimanje za odmorima i putovanjima u hrvatska odredišta, koja se, osim na sajmu u Riminiju, predstavljaju tijekom ove jeseni i na sajmu nautike u Genovi te na sajmu kulture u Sieni.

Zanimanje talijanskih turista za Hrvatskom i njihov utjecaj na hrvatski turizam potvrđuje i podatkom iz istraživanja TOMAS ljeto 2017. po kojem su Talijani jedni od vjernijih gostiju koji su Hrvatsku u prosjeku posjetili šest puta, u hrvatskim destinacijama prosječno borave osam dana, uz prosječnu dnevnu potrošnju od 76 eura, što je malo više od ukupnog prosjeka. (H)

You may also read!

Završeno natjecanje METRO Junior Top Chef

Završeno natjecanje METRO Junior Top Chef

Anđela Kurilj iz Turističko-ugostiteljske škole Split pobjednica METRO Junior Top Chefa. U velikom finalu natjecanja METRO Junior Top Chef, održanog

Read More...
wall

Svjetske burze pale treći tjedan zaredom, kamate Feda ostaju povišene

Na svjetskim su burzama cijene dionica pale i prošloga tjedna, trećega zaredom, jer je sve jasnije da zbog povišene

Read More...
U fokusu klimatske promjene i utjecaj na rad

U fokusu klimatske promjene i utjecaj na rad

Ovogodišnji Svjetski dan sigurnosti i zdravlja na radu koji se obilježava 28.travnja skreće pozornost na važnost osiguranja sigurnosti i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design