HOK omogućava ugostiteljima korištenje aplikacije koja olakšava radni proces, a gostima pruža još kvalitetniju uslugu.
Hrvatska obrtnička komora prepoznala je potrebe svojih članova te je u suradnji s partnerom izradila aplikaciju namijenjenu ugostiteljima. Svrha ovog projekta je dati podršku poslovanju ugostitelja u novonastalim izazovnim okolnostima zbog koronavirusa, ali i osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo.
Digitalna aplikacija predstavljena je u Hrvatskoj obrtničkoj komori, Velikoj dvorani Matice hrvatskih obrtnika koji je za potrebe predstavljanja aplikacije pretvorena u ‘Caffe bar HOK’.
Predstavljen je Smart Service višejezični servis koji omogućava gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda ponudu ugostiteljskog objekta te naruči hranu i piće za svoj stol. Bez preuzimanja i instaliranja aplikacije, bez ostavljanja podataka, već samo koristeći QR kod koji se nalazi na stolu, svaki gost brzo i jednostavno dolazi do željene ugostiteljske usluge.
Osim što se smanjuje vrijeme čekanja narudžbe za gosta i ostvaruje efikasnija usluga, osoblju objekta omogućava se pregledna statistika u realnom vremenu. Svaki ugostiteljski objekt aplikaciju može prilagoditi svojoj ponudi bez dodatnih ulaganja.
„Dinamična vremena u kojima živimo, zahtijevaju stalnu prilagodbu i unaprjeđenje poslovanja svake djelatnosti. Hrvatska obrtnička komora inicirala je razvoj pametne aplikacije koja unapređuje poslovanje svojih članova ugostitelja. Platforma koju smo predstavili bit će dana na besplatno korištenje svim našim članovima ugostiteljima kroz iskustveni period od tri mjeseca. Vjerujemo da će naši ugostitelji prepoznati ovaj projekt kao podršku njihovom efikasnom poslovanju. Digitalna platforma koju smo danas predstavili namijenjena je ugostiteljima, međutim mi već razmišljamo kako je prilagoditi i našim drugim djelatnostima“, istaknuo je Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore.