HUP: Oglašavanje i tržišno komuniciranje usmjeriti na hrvatske medije

In Odnosi s javnošću
hup

Hrvatska udruga poslodavaca apelira na sve subjekte da u skladu s mogućnostima i stručnim preporukama održavaju razinu tržišnog komuniciranja.

Hrvatski mediji i reklamne agencije (svi oni koji u Hrvatskoj djeluju i zapošljavaju, bez obzira na porijeklo vlasništva) proteklih tjedana prolaze najteže dane u povijesti naše industrije i države, suočavajući se sa smanjenjima oglasnih budžeta u prosjeku i do 70% u odnosu na razdoblje prije krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.

Želimo istaknuti važnost izražavanja podrške hrvatskoj medijskoj i reklamnoj industriji u ovim izazovnim trenucima za sve nas i predlažemo da se svi oglasni budžeti u cijelosti usmjere na lokalne medije, kako bismo time učinili ono što je društveno odgovorno u trenucima ovakve distrupcije. Na taj način svi doprinosimo održanju gospodarskih aktivnosti u Republici Hrvatskoj, ali i podržavamo hrvatske medije u vrlo važnoj zadaći istinitog, odgovornog i pravodobnog informiranja. To je tim važnije kada znamo da se u ovoj krizi više nego ikad raznim kanalima šire lažne vijesti i opasne dezinformacije.

Predlažemo da se kroz konsenzus struke, tvrtki – oglašivača, preporuke strukovnih agencija kao i svih bitnih aktera na tržištu napravi maksimum da se takvi budžeti preusmjere tijekom trajanja (ekonomske) krize na lokalne medije, lokalne oglašivačke mreže i druge lokalne marketinške tvrtke. Osim što je to strukovno prihvatljivo, predstavlja i minimum solidarnosti s obzirom na ukupnu situaciju kao i naš zajednički, presudni cilj da sačuvamo svako radno mjesto.

A radna mjesta novinara, urednika pa i svih drugih stručnjaka u marketingu imaju itekako važnu ulogu, ne samo kao pojedinci koji će svoju plaću „potrošiti“ u Hrvatskoj već i kao bitan faktor u društvu. U ovim kriznim vremenima, naš zajednički cilj je da sačuvamo i gradimo lokalno tržište i ekonomiju na sve moguće načine, kao što to rade različitim metodama i druge države.

Hrvatski mediji ovih su dana posebno angažirani na artikuliranju interesa svih gospodarskih subjekata i nastojanjima da se, održavanjem ekonomskih aktivnosti i usuglašavanjem potrebnih mjera učini sve što moguće kako bismo zaštitili interese cjelokupne zajednice. Stoga se i na ovaj način priključujemo apelima za solidarnost i suradnju svih dionika u društvu, pogotovo apelirajući da se učini sve kako bi se zaštitila radna mjesta i socijalni status svih građana, a što u ovom trenutku možemo postići osobito zalažući se za lokalnu potrošnju, od poljoprivrede i proizvodnje do najrazličitijih usluga.

You may also read!

Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...
tsmc

Skok prihoda i dobiti tajvanskog proizvođača čipova na početku godine

Tajvanski proizvođač čipova TSMC izvijestio je u četvrtak o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, istaknuvši da je

Read More...
Rastuća potražnja za vezovima: D-marin se širi kako bi ispunio globalne potrebe

Rastuća potražnja za vezovima: D-marin se širi kako bi ispunio globalne potrebe

Kao odgovor na rastuću globalnu potražnju za vezovima za superjahte, D-Marin sada u okviru svoje ponude premium marina nudi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design