Igor Zgrabljić novi je direktor Odjela za korporativne poslove i održivost Coca-Cole HBC Adria

In Karijere
Igor Zgrabljić novi je direktor Odjela za korporativne poslove i održivost Coca-Cole HBC Adria

Igor Zgrabljić preuzeo je poziciju direktora Odjela za korporativne poslove i održivost Coca-Cole HBC Adria, kao novo pojačanje Adria Senior Leadership tima.

„Čast mi je preuzeti ulogu direktora Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria, kompaniji koja je dio Coca-Cola HBC – svjetskog lidera u održivom poslovanju prema Dow Jones indeksu održivosti (DJSI), te jednog od najvećih svjetskih punioničara i partnera tvrtke The Coca-Cola Company, koja djeluje u 29 zemalja i opskrbljuje tržište od oko 740 milijuna stanovnika. Predano ću raditi na daljnjem unapređenju naših strateških ciljeva, komunikacije i programa održivosti na tržištima Adria regije – u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Uvjeren sam da ćemo, kroz kontinuiranu posvećenost razvoju lokalnih zajednica, brigu o dobrobiti naših zaposlenika i jačanje suradnje s našim partnerima, nastaviti postizati značajne uspjehe na sva tri tržišta“, naglasio je Zgrabljić.

Zgrabljić u kompaniju donosi bogato iskustvo u javnoj politici, korporativnim poslovima i regulatornom zagovaranju. Prije dolaska u Coca-Colu HBC Adria, radio je kao rukovoditelj za vladine poslove i javne politike u Googleu za Srednju i Istočnu Europu, gdje je proteklih pet godina bio odgovoran za provedbu strategije javne politike i angažmana tvrtke u Jugoistočnoj Europi.

Zgrabljić je menadžer s dugogodišnjim međunarodnim iskustvom na upravljačkim pozicijama u različitim gospodarskim sektorima. Svoju karijeru započeo je u području odnosa s javnošću i savjetovanja u menadžmentu, nakon čega se potpuno posvetio projektima iz područja javnih poslova i savjetovanja za strane ulagače i multinacionalne tvrtke. Magistrirao je javnu upravu na Sveučilištu Harvard u SAD-u, te poslovnu ekonomiju (marketing) na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

You may also read!

Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...
1. Sveučilište Libertas – nakladnik nove knjige Lukše Lucianovića

HUP UNI – Odluka Vlade važan korak naprijed u smjeru rješavanja pitanja distribucije publicistike

Hrvatska udruga poslodavaca – Udruga novinskih izdavača (HUP UNI) Vladinu Odluku o osnivanju Međuresorne radne skupine za utvrđivanje potrebe

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design