IKEA nastavlja ozbiljno shvaćati igru i poziva ljude svih uzrasta na više igre

In Odnosi s javnošću
ikea

Igra čini svijet većim kako za djecu, tako i za odrasle, otvarajući beskrajne mogućnosti za razvoj mobilnosti, kreativnosti, druženja i zabave. Kampanjom „Igrom do promjena“ IKEA poziva osobe svih uzrasta na povratak pravom načinu igranja – provedimo manje vremena s elektronikom, a više vremena jedni s drugima – jer ne postoji veza nalik na onu koju razvijamo igranjem.

Kampanja tvrtke IKEA „Igrom do promjena“ osmišljena je da nas podsjeti koliko je igra značajna u svakodnevnom životu – ne samo za djecu, već za sve uzraste. Kako bi podigle svijest o važnosti igre, robne kuće IKEA diljem svijeta će se tijekom sljedećih sedam tjedana pretvoriti u zabavna mjesta za susrete i provoditi razne aktivnosti. Sve to s ciljem isticanja iskonske potrebe za igrom – proglašenom osnovnim pravom svakog djeteta UN Konvencijom o pravima djeteta.

Igra je najprirodniji i najzabavniji način da djeca razviju ključne životne vještine koje uključuju komunikaciju, suradnju, rješavanje problema i kreativnost. Istraživanja pokazuju kako većina djece ne zna kako bi se mogla igrati bez pomoći tehnologije. Koalicija „Prava igra“, nova globalna suradnja tvrtki IKEA, Unilever, Zaklade Lego i National Geographica, prvi je korak u suradnji čitavog društva da se ovo promijeni. Zajedno, ovi globalni brendovi ističu važnost igre kao sredstva za učenje i razvoj vještina neophodnih za budućnost.

IKEA je istovremeno provela najveće svjetsko istraživanje na temu igre. Izvještaj o igri tvrtke IKEA, u kojem su sudjelovale desetine tisuća djece i odraslih, otkriva da veliki broj roditelja čezne za više igranja s djecom, a djeca pritom žele provoditi više vremena s roditeljima. Uz pomoć LUSTIGT kolekcije, IKEA ohrabruje roditelje ne samo da se zaista igraju, već im i omogućava da se pridruže mlađima jer je LUSTIGT osmišljen tako da naglasi važnost igre kako za odrasle, tako i za djecu.

„Igrom do promjena“ uključuje i kolekciju SAGOSKATT, dostupnu u robnoj kući IKEA od prosinca, a sav prihod od prodaje kolekcije SAGOSKATT bit će u svakoj zemlji donirani u humanitarne akcije koje se fokusiraju na igru i razvoj djeteta, po izboru te zemlje. Cjelokupan promet od prošlogodišnje prodaje SAGOSKATT kolekcije u Hrvatskoj bit će doniran Savezu izviđača Hrvatske za uređenje dvorane za edukaciju djece i mladih o zaštiti šuma i okoliša.

SAGOSKATT kolekcija sastoji se od pet igračaka koje su dizajnirala djeca iz cijelog svijeta, a i ove godine djeca diljem svijeta dizajnirat će vlastite maštovite igračke. Ideje pet pobjednika bit će pretvorene u plišane igračke koje će se prodavati sljedeće godine. Crtanju se mogu pridružiti i djeca članova IKEA FAMILY programa lojalnosti u Hrvatskoj, i to od 5. do 8. 11. 2018. u robnoj kući IKEA Zagreb te u dostavnim centrima u Rijeci, Splitu i Osijeku.

Također, u sklopu kampanje „Igrom do promjena“, robna kuća IKEA poziva svoje kupce da „doniraju dvaput” tako što će ostaviti igračke koje su kupili u kutiji za donacije postavljenoj na izlazu iz robne kuće, doprinoseći cijeloj akciji davanjem igračaka za djecu koja žive u skromnijim prilikama.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design