IKEA predstavlja SAMMANHANG – novu kolekciju osmišljenu za strastvene kolekcionare

In Brandovi
sammanhang

Dani kad smo imali “previše stvari” sada su prošlost.

Sedam dizajnera radilo je na kolekciji SAMMANHANG, izrađenoj od različitih materijala, s inovativnim rješenjima za pohranu stvari.

Jeste li se ikad zapitali što znači imati jako puno stvari – i kako se osjećate kad sve ima svoje mjesto? Srećom, IKEA je poznata po rješenjima za pohranu stvari. Novom SAMMANHANG kolekcijom IKEA se želi povezati s emocionalnim aspektom čuvanja predmeta – pogotovo onih sitnica što imaju sentimentalnu vrijednost i koje „pričaju priču”. A upravo su te sitnice i kolekcije način da izrazimo vlastito „ja”.

IKEAOd manjih posuda, kao što su kutijice za čuvanje sitnica, preko pladnjeva pa do većih komada namještaja za pohranu, kolekcija SAMMANHANG slavi kolekcionara u svakom od nas, prihvaćajući i izlažući predmete koji su nam dragi. Istaknuvši novo lice IKEA predmeta za pohranu, kolekcija SAMMANHANG je izrađena u suradnji sa sedam dizajnera, a predmeti koji je tvore napravljeni su od različitih materijala.

“Mi u tvrtki IKEA vrlo smo dobri kad treba osmisliti novi način za pospremanje stvari – i stoga vam tako uspješno omogućavamo da svoje stvari spremite na vrlo racionalan način. Sa SAMMANHANG kolekcijom željeli smo dodirnuti i emocionalnu stranu pospremanja”, kaže James Futcher, kreativni lider u tvrtki IKEA.

Ideja pokretanja SAMMANHANG kolekcije temelji se na suvremenim potrebama pohrane stvari, s čime se susreće većina ljudi. Iako prisutan trend da imamo što manje stvari kod kuće, a domove sve više uređujemo minimalistički, stvarnost je drukčija – mnogima je teško odvojiti se od stvari koje za njih imaju (i) sentimentalnu vrijednost. Zapravo, većina ljudi uživa u prikupljanju, ali možda ne zna kako prikazati i organizirati svoje stvari. Dakle, ova kolekcija će u stvari pomoći da svoje omiljene predmete stavite u pripadajući, suvremeni kontekst.

Kolekcija SAMMANHANG nije ovdje da bi sudila o vašoj ljubavi za sakupljanjem stvari, niti je tu kako bi skrenula pozornost s vaše kolekcije. Ona dolazi samo zato da bi vaše drage sitnice stavila u prvi plan i tako slavila vaš kolekcionarski duh.

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design