Imre Horváth novi je predsjednik Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska

In Karijere
Imre Horváth

Od 1. listopada 2020., Imre Horváth preuzeo je funkciju predsjednika Uprave tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska. Prije dolaska u Hrvatsku, tijekom posljednjih sedam godina, obavljao je dužnost predsjednika Uprave METRO Cash & Carry Mađarska.

Imre Horváth svoju karijeru u METRO Grupi započeo je kao direktor Upravljanja odnosa s kupcima, nakon čega je preuzeo poziciju direktora regionalnog marketinga i predsjednika Uprave METRO C&C Mađarska. Prije nego što se pridružio METRO-ovom timu stekao je iskustvo rada u četiri industrije na raznim tržištima, uključujući London, jugoistočnu Aziju i Izrael, većinom u području marketinga i prodaje. Svoj profesionalni put započeo je u FMCG sektoru radeći za British American Tobacco. Zatim se pridružio Deutsche Telekomu kao direktor marketinga, kako bi podržao transformaciju tvrtke nakon liberalizacije tržišta. Potom, Imre Horváth pokreće vlastito poslovanje usmjereno na stvaranje cjelovitih rješenja prodaje i marketinga za sektor financijskih usluga, a 2013. godine pridružuje se METRO grupi.

U METRO Cash & Carry Hrvatska Imre Horváth bit će zadužen za daljnje osnaživanje pozicije na veleprodajnom tržištu i strateški razvoj poslovanja, s primarnim fokusom na jačanje ponude i usluga za ugostiteljski sektor i neovisne trgovce kroz METRO centre i uslugu dostave. METRO je vodeći partner HoReCa sektora i najveća međunarodna veleprodajna kompanija, a jedan od strateških fokusa tvrtke je razvoj kontinuirane suradnje s lokalnim dobavljačima, kako bi podržao domaću proizvodnju i ujedno svojim kupcima ponudio kvalitetne hrvatske proizvode.

Nakon što je vodio METRO C&C Hrvatska tijekom 2019. i do kraja rujna 2020. godine, dosadašnji predsjednik Uprave hrvatskog ogranka tvrtke, Thierry Guillon-Verne prelazi na mjesto predsjednika Uprave METRO C&C Mađarska. Thierry Guillon-Verne u Hrvatskoj je inicirao nekoliko ključnih projekata za optimizaciju i razvoj poslovanja i poslovne strategije tvrtke te je doprinio jačanju tržišne pozicije kompanije. Upravljajući tvrtkom tijekom izazovnog razdoblja pandemije virusa COVID-19, zajedno s hrvatskim METRO timom, Thierry Guillon-Verne uspješno je osigurao kontinuitet poslovanja i visoku razinu usluge, pritom beskompromisno štiteći zdravlje METRO-ovih zaposlenika i kupaca u Hrvatskoj.

You may also read!

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Hrvatska s Kosovom ostvaruje suficit u trgovinskoj razmjeni, što je rezultat visoke potražnje za hrvatskim proizvodima, posebno u sektorima

Read More...
turizam

Tri Aminess kampa među najboljima u Europi po izboru ADAC-a

Čak tri Aminess kampa ušla su u prestižni ADAC Superplatz 2025., koji njemački autoklub dodjeljuje najboljim europskim kampovima. Ovo

Read More...
Predstavnici Texo Moliora i PBZ tim

Texo Molior novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design