INA d.d. generalni sponzor ZAGREB AUTO SHOW-a 2018

In Sajmovi i izložbe
zagreb autoshow 2018

Na Zagrebačkom velesajmu u petak  je svečano potpisan ugovor sa INA d.d. kao generalnim sponzorom ovogodišnjeg Zagreb Auto Showa, kojim je potvrđena i nastavljena uspješna poslovnu suradnju započeta na istom projektu 2016. godine.

Ugovor su potpisali gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić, Niko Dalić, član Uprave INA d.d. i Dina Tomšić, direktorica Zagrebačkog velesajma.

„S obzirom na respektabilnu povijest održavanja, kao i status kojeg je Salon uživao znali smo da to nije nimalo lagan zadatak i da mu se treba pristupiti sustavnim i inovativnim rješenjima. I vjerujem da smo u tome uspjeli. A ostvareni rezultati u 2016. samo su dodatni poticaj i vjetar u leđa da ovogodišnji salon bude još bolji, zanimljiviji i bogatiji te svojom ponudom i novitetima doprinese poticanju tržišnog interesa i porasta prodaje novih vozila i efikasnijeg poslovanja“, rekao je gradonačelnik Milan Bandić.

„Ponosni smo na činjenicu da smo i ovog puta glavni partner Zagreb Auto Showa. Logično je da najveća naftna kompanija prati najveći automobilistički događaj godine. Naftna i auto industrija su dinamične i međusobno povezane – INA zato ide ukorak s novim tehnologijama, prati trendove, razvija i prilagođava svoje proizvode i usluge, kako bi odgovorila zahtjevima ove promjenjive industrije.“, rekao je Niko Dalić, član Uprave INA d.d.

„U prigodi priprema za Zagreb Auto Show danas smo potpisali ugovor sa našim glavnim sponzorom Ina d.d. Partnerstvo je započeto 2016. godine i uz potporu Grada omogućava nam da izlagačima priredimo povoljne ekonomske uvjete da ulože maksimum truda u prezentaciju eksponata i dovođenje premijera.“, istaknula je Dina Tomšić, direktorica Zagrebačkog velesajma.

Zagreb Auto Show jedan je od najznačajnijih sajmova Zagrebačkog velesajma i događaj od nacionalne važnosti koji se ove godine održava od 10. do 15. travnja 2018. na Zagrebačkom velesajmu.

Više od 400 izlagača ispunit će 14 paviljona (5,6, 7,7a,8, 8a, 9, 10a, 11A, 11a, 11b, 11c, 11d, 35) i otvoreni prostor na punih 70.000 m².

You may also read!

drvo

Drvoprerađivači u problemu: pada izvoz, raste uvoz, a najviše se izvozi sirovina

S otprilike 2300 poslovnih subjekata koji se bave preradom i proizvodnjom drva u kojima je zaposleno 30-ak tisuća radnika,

Read More...
njemacka

Njemački izvoznici moraju se pripremiti za podjele i protekcionizam

Svjetska trgovina mijenja se iz temelja u uvjetima geopolitičke neizvjesnosti i podjela i njemački izvoznici moraju se pripremiti za

Read More...
kamp

Veliki porasti u poslovanju poduzetnika u djelatnosti kampova

U Hrvatskoj se od 2018. do 2022. povećao broj poduzetnika u djelatnosti kampova i prostora za kampiranje za 28

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design