Infobip na najvećem sajmu mobilne tehnologije predstavio RCS Business Messaging i GenAI rješenja

In Tvrtke i tržišta
Infobip

Infobip, globalno najpovezanija cloud komunikacijska platforma, ponovno je prisutan na najvećem svjetskom sajmu mobilne tehnologije MWC u Barceloni, gdje će predstaviti niz noviteta i tehnologija povezanih s telekomunikacijskom industrijom.

Na svom istaknutom i prepoznatljivom štandu u Barceloni, Infobip će pokazati kako funkcionira Rich Communication Services (RCS) Business Mesaging, kao i najnovija GenAI rješenja na kojima radi.

Nova usluga RCS Business Messaging

Nova usluga globalne platforme za komunikaciju, RCS Business Messaging, omogućuje mobilnim operaterima i tvrtkama da stupaju u interakciju s krajnjim korisnicima i stvaraju nezaboravna iskustva putem poruka. Neke od prednosti RCS Business Messaginga su provjereni pošiljatelji, izvrstan prvi dojam, klikovi za jednostavan odgovor te detaljnija metrika. Uvođenjem ovog inovativnog rješenja, Infobip potiče rast cijelog ekosustava poruka i povećava doseg RBM-a (Rich Business Messaging). Prema analitičkoj kući Juniper, korištenje RBM-a porast će s nešto manje od jedne milijarde korisnika u 2023. na više od dvije milijarde do 2028. Štoviše, Juniper očekuje povećanje RBM prometa za 350% u sljedećih pet godina.

RCS tehnologija, takozvani nasljednik SMS-a, omogućuje korisnicima da unutar poruke šalju sve od teksta, linkova, fotografija preko glazbe do video klipova. RCS bi uskoro trebao biti integriran u sve pametne mobitele na svijetu.

Najnovija GenAI rješenja

U svijetu koji sve više definira transformacija umjetne inteligencije, tvrtke mogu ubrzati svoj rast kroz prilagođena rješenja, a Infobip omogućava korisnicima da oslobode taj potencijal kroz strategiju usvajanja i inoviranja GenAI-ja.

Na MWC-u Infobip je predstavio najnovije projekte potpomognute generativnom umjetnom inteligencijom na kojima je radio. Jedno je od takvih rješenja i SuperfoodChef-AI by Coolinarika, prvi digitalni proizvod u prehrambenoj industriji u regiji, koji potiče zdrave navike, a nastao je u suradnji s Podravkom. Ovaj napredni digitalni asistent integriran je u Coolinariku, mobilnu i web aplikaciju u vlasništvu Podravke, koja ima preko 700.000 mjesečnih korisnika i najveća je kulinarska platforma u Hrvatskoj.

Infobip je predstavio i integraciju GenAI rješenja kroz Microsoftovu Azure OpenAI tehnologiju čime omogućuje poduzećima da koriste najnovije mogućnosti GenAI-a kako bi poboljšali vlastito korisničko iskustvo kao nikada prije.

Silvio Kutić, glavni izvršni direktor i suosnivač Infobipa, izjavio je sljedeće: „Već dugi niz godina Infobip je prisutan na globalno najvećem sajmu telekom i mobile industrije u Barceloni na kojem sudjeluje čak 90.000 posjetitelja. Izvrsno je biti dio ove uzbudljive atmosfere i što našim klijentima možemo uživo predstaviti naše nove usluge, ideje i planove za budućnost. Sajam u Barceloni je najatraktivnija svjetska pozornica na kojoj možemo pokazati naše novitete i inovacije poput RCS Business Messaging ili najnovijih GenAI rješenja na kojima trenutno radimo.“

Na MWC konferenciji Infobip je nominiran i jednim od finalista 29. dodjele Global Mobile Awardsa (GLOMO), široko cijenjenih nagrada u telekomunikacijskoj industriji. U sklopu nagrada, GSMA je pokrenuo Open Gateway Challenge koji imaju za cilj nagraditi kompanije koje koriste Camara API-jeve za stvaranje komercijalnih usluga temeljenih na oblaku. Infobipova nominacija slijedi nakon partnerstva tvrtke s tri mobilna operatera Claro, TIM Brasil i Vivo (Telefonica Brazil) kako bi se lansirali prvi mrežni API-jevi u Brazilu usklađeni s Camara standardom u sklopu inicijative GSMA Open Gateway.

You may also read!

Wall street

Svjetske burze pale, inflacija u SAD-u ne popušta

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna pale jer će zbog povišene inflacije kamate u SAD-u ostati povišene

Read More...
biam

Uspješno završeni sajmovi BIAM&ZAVARIVANJE

Nakon četiri dana uspješno su završeni bienalni poslovni sajmovi BIAM - 27. međunarodni sajam alatnih strojeva i alata i

Read More...
vito

Promicanje zdravlja na radu – primjeri dobre prakse

Udio ljudi između 15 i 64 godina u Hrvatskoj koji je radno aktivan je među najmanjima u EU. Jedan

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design